اظهارات رییس لالیگا پس از حرکت جنجالی پیکه

به گزارش عرصه و به نقل از آس، پس از پایان دیدار بارسلونا و ویارئال در هفته هفدهم لالیگا خرارد پیکه حرکت جنجالی انجام داد. مدافع بارسا که از تصمیمات داور عصبانی بود، به سمت جایگاه تماشاگران رفت و به خاویر تباس (رییس لالیگا) اشاره کرد و گفت: دیدی؟ بله، تو، دیدی؟

تباس یک روز پس از این اتفاق در مراسمی درباره این موضوع صحبت کرد و گفت: به این قضیه فکر کردم. به نظرم پیکه به من اشاره نکرد. او بازیکن بزرگ و حرفه‌ای است. فکر می‌کنم او نمی‌دانست در ورزشگاه حضور دارم. او به فرد دیگری اشاره کرد. برای او اهمیتی ندارد چه کسی در ورزشگاه باشد. علاوه بر این پیکه مطالعه می‌کند و می‌داند که داوری‌ها به لالیگا مربوط نمی شوند.

رییس لالیگا درباره انتقادهای اخیر از داوری اظهار کرد: باید در رابطه با داوری تامل کرد و خواسته پیکه را انجام داد. اکنون زمان آن رسیده که مسئله داوری بررسی شود و راه حل‌های برای بهتر شدن سطح‌شان در نظر گرفت.

تباس در پایان در مورد استفاده از ویدئو چک گفت: طرفدار استفاده از ویدئو چک هستم چون شرایط بازی ها را بهتر خواهد کرد. با استفاده از ویدئوچک تنش و عصابنیت در بازی ها وجود نخواهد داشت و داور هم آخرین نفری نمی‌شود که متوجه اتفاقات زمین می‌شود.



دیدگاهها بسته شده است.