اعتراض دسته جمعی مربیان و داوران آکروژیم

به‌ گزارش ‌عرصه، جمعی از قهرمانان، داوران، مربیان و بنیانگذاران آکروژیم که مدت‌ها در این رشته فعالیت داشته‌اند به دلیل بی‌توجهی و رفتارهای تعبض‌آمیز نسبت به رشته‌های مختلف از سوی سرپرست فدراسیون اعتراض دارند و متن اعتراض‌شان را به سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و معاون توسعه حرفه‌یی و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و کمیته‌ ملی المپیک ارسال کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

 اعتراض جمعی از مربیان، داوران و بنیانگذار آکروباتیک ژیمناستیک (آکروژیم) نسبت به مساله  پرداخت نشدن حق الزحمه داوری و مربیگری اردوی تیم‌ ‌ملی برای مسابقات جهانی چین و تبعیض و اهمیت ندادن به نظرات کارشناسان و بزرگان این کمیته‌ در فدراسیون کنونی ژیمناستیک.

با عرض سلام و احترام اینجانبان جمعی از قهرمانان ، مربیان، داوران و بنیانگذار آکروژیم که سال‌ها در عرصه این رشته ورزشی فعالیت داشته و بر اثر این تلاش‌ها شاگردان و قهرمانان تحت نظر مان به موفقیت‌های فراوانی در سطح آسیا دست یافته‌اند ( کسب نایب قهرمانی مردان آسیا و مدال طلای جام ولکوف کاپ کشور روسیه)

از این که فعالیت‌های مان در دوره سرپرستی موقت آقای اسبقیان به هیچ عنوان مورد توجه واقع نشده است و شاهد رفتاری کاملا تبعیض آمیز نسبت به رشته‌های مختلف از سوی ایشان بوده و علی‌رغم مراجعات و تقاضاهای مختلف مبنی بر رعایت عدالت و مساوات متاسفانه با بی توجهی مواجه شده ایم. لذا بدین وسیله مراتب اعتراض خود را نسبت به عملکرد  کاملا یک طرفه فدراسیون اعلام کرده و از مسئولان محترم وزارت ورزش  و جوانان تقاضا داریم تا در جهت احقاق حقمان مربیان رشته ورزشی آکروژیم و سر و سامان دادن به وضعیت بلاتکلیف مظلوم ژیمناستیک دستور صادر فرمایند تا هر چه‌ سریع‌تر مجمع فدراسیون ژیمناستیک برگزار شود تا از وضعیت سرپرستی در بیاید، چرا که سرپرست کنونی وضعیت ژیمناستیک را به سمت نابودی برده است و هم تصمیم غلط و اشتباهی را هم که می بینم عنوان می‌کنند که در هیات رییسه تصمیم گرفته شده است!؟! مگر سه، چهار تا از دوستان ایشان آنها هم که به صرف تایید کردن ایشان جمع شده‌اند!! می‌توانند برای کل ژیمناستیک ایران تصمیم بگیرند؟!! پس نقش سایر کمیته‌ها در فدراسیون چیست؟؟؟

امیدواریم مسئولان وزارت ورزش  و جوانان هر چه‌ سریع‌تر به نظرات خانواده‌ ژیمناستیک احترام گذاشته و در اسرع وقت عکس العمل لازم را در خصوص رفتارهای تبعیض آمیز و تفرقه انداختن در بین ژیمناست‌ها توسط سرپرست موقت نشان داده و نگذارند وضع از این که هست بدتر شود.



دیدگاهها بسته شده است.