امره ‌جان: لیورپول برای قهرمانی در سه جام تلاش خواهد کرد

به‌ گزارش ‌عرصه ‌و ‌به نقل از دیلی تلگراف، لیورپول امشب (چهارشنبه) باید در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس برابر ساوتهمپتون دیدار رفت خود را برگزار کند. قرمزهای آنفیلد که در رقابت‌های اروپایی حاضر نیستند در لیگ برتر قرار گرفتند.

امره جان درباره شرایط تیمش گفت‌: انگیزه بسیار زیادی داریم و حتی جام اتحادیه را نیز جدی خواهیم گرفت. در فصل قبل در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی بودیم اما شکست تلخ برابر منچسترسیتی باعث شد نتوانیم به قهرمانی دست پیدا کنیم اما امسال می‌خواهیم آن را جبران کنیم و قهرمان جام شویم. حضور در نیمه نهایی هر تورنمنتی سخت است. هیچ تیمی نمی‌خواهد فرصت حضور در فینال را از دست بدهد. طبیعی است که باشگاهی همچون لیورپول هم چنین شرایطی داشته باشد.

هافبک شوت‌زن لیورپول ادامه‌ داد: در لیگ رقابت بسیار سخت و نزدیک شده است. هر بازی که تیم‌ها در هفته‌های پیش‌رو دارند بسیار تعیین کننده و مهم است. یکشنبه بازی سختی برابر یونایتد خواهیم داشت و می دانیم که برای موفقیت‌مان این بازی تا چه اندازه مهم است. ۶ تیم خودشان را در لیگ برتر از بقیه جدا کردند. فکر می‌کنم که بازی‌های باقی‌ مانده تا پایان فصل مانند فینال برای تمام تیم‌ها باشد. تیمی که کمتر امتیاز از دست بدهد، در پایان عنوان قهرمانی را کسب خواهد کرد.



دیدگاهها بسته شده است.