انریکه: سکوت کردن برابر قضاوت های ناعادلانه سخت است

به گزارش عرصه به نقل از آس، بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری چهارشنبه شب در نوکمپ به مصاف اتلتیک بیلبائو می رود. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: نتیجه نگرفتن تیم مرا آزار می‌دهد اما فوتبال این چنین است. برابر حریفی همچون ویارئال فرصت‌هایی داشتیم اما نتوانستیم پیروز میدان شویم. گاهی اوقات تیمی که برتر است پیروز نمی‌شود.

او گفت: برابر اتلتیک باید حمله کنیم تا به گل دست یابیم اگر گل نخست را به ثمر برسانیم اتلتیک مجبور می‌شود حمله کند. فکر نمی‌کنم حریف ما را تحت فشار قرار دهد. آنها بازی همیشگی‌شان را به نمایش خواهند گذاشت. فردا باید بازی خیلی خوبی به نمایش بگذاریم. دیدار فردا جذاب خواهد بود.
سرمربی بارسلونا درباره اظهارات و انتقادات اخیر خرارد پیکه نسبت به داوری گفت: از عملکرد پیکه به عنوان یک بازیکن خشنودم او بازیکن مهم و حیاتی برای تیم است. به جز آن هر کسی هر چه می‌خواهد می‌تواند بگوید. روزنامه‌ها چنین اظهاراتی را دوست دارند. هر کسی باید نظرش را بیان کند و آن قابل احترام است. تفکر باشگاه و سرمربی بر این است که همه چیز آشکار باشد. در شرایط خاص زمانی که بازیکن تحت تاثیر بازی قرار می‌گیرد و عصبی می‌شود باید به دنبال راه حل بود تا اشتباهات کمتری رخ دهد.
انریکه درباره داوری اظهار کرد: کار آسان این است که گریه و انتقاد کنید اما سکوت کردن خیلی سخت است. زمانی که برخی اتفافات رخ می‌دهد و متوجه عادلانه نبودنش می‌شوید باید کنترل خودتان را حفظ کنید.
سرمربی اسپانیایی در مورد بهتر شدن وضعیت تیم گفت: کسب پیروزی همیشه اتفاق خوبی است و شرایط را بهتر می کند. با توجه به تمرین تیم خیلی به پیروزی خوشبین هستم.



دیدگاهها بسته شده است.