اگر رسانه نباشد مثل این است که در غار بازی می‌کنیم

اعظم قینانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی عرصه، اظهار کرد: بازیکنان تیم شهرداری بم، فیزیک خوبی دارند و همچنین از نظر دریافت و پاس، کمترین خطا را دارند و در کل تیم تنومندی هستند. در مقابل، تیم ما بازیکنانی دارد که همگی بسیار جوان هستند؛ ۱۸ نفراز آن ها  متولدین ۷۹ به بالا، ۴ نفر جوان و ۳ بازیکن بزرگسال داریم که میانگین سنی بازیکنان ما ۱۶ سال است.

وی در خصوص عملکرد بازیکنانش در بازی مقابل شهرداری بم افزود: با وجود پیروزی در این دیدار، بهتر از این ها می توانستیم، باشیم، نیمه اول ۱۲ موقعیت را از دست دادیم و در نیمه دوم هم چنین آماری داشتیم. البته باید بگویم که سطح بازیکنان دو تیم بالاتر از داوری بود.

قینانی خاطرنشان کرد: البته دارایی فدراسیون همین است، اما نسبت به کاری که برای بازیکنان و مربیان می شود به نوعی داوران ضعیف تر هستند چون در شهرهای خود کمتر سوت می زنند وفرصت قضاوت های کمتری دارند. البته من از ابتدای لیگ در مورد داوری صحبتی نکردم، در این بازی نیز خیلی اذیت شدیم و به صراحت می گویم دو داور در سطح این بازی نبودند.

قینانی در خصوص وضعیت تیم ها در لیگ برتر گفت: حضور ما امسال در لیگ برتر تنها کسب تجربه است، سطح لیگ نسبت به گذشته خیلی خوب شده وامیدوارم دو تیم اصفهان یعنی ذوب آهن وسپاهان بتوانند به اهداف خود برسند، البته ذوب آهن بتواند در جایگاه بهتری قرار گیرد و ما نیز بتوانیم تجربه های خوبی برای سالهای آینده کسب کنیم.

وی با انتقاد از اجازه نداشتن عکاسان در طول بازی برای پوشش خبری خاطرنشان کرد: همیشه عکاس بانو نیست، من صحبت های زیادی با نایب رییس فدراسیون در این خصوص داشتم. ما نیاز داریم در حوزه هندبال، اخبار و پوشش رسانه ای بیشتری داشته باشیم. همانند فوتسال و فوتبال که به راحتی عکاس می رود و تمام ثانیه ها و حوادث را با دوربین عکاسی ثبت می کند و رسانه، اخبار آن را مخابره می کند. حتی در بسکتبال و والیبال این گونه است وجای تامل دارد که چرا در رشته هندبال تجدید نظر نمی کنند، زیرا اگر رسانه نداشته باشیم مثل این است که در غار بازی می کنیم و کسی از فعالیت ما خبر دار نمی شود.



دیدگاهها بسته شده است.