تبعیت از ولایت در زندگی هاشمی رفسنجانی موج می زد


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: تا آخرین لحظه تبعیت از مقام ولایت در زندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی موج می زد.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: ایشان از بنیان گذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: ایشان در کنار حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری قبل از پیروزی انقلاب به زندان رفته و شکنجه نیز شدند و این بیانگر این است که این مرحوم مدافع مظلومین و جامعه اسلامی بود.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی مبارزات را تا آخرین لحظه با سخت ترین شرایط ادامه داد، گفت: بعد از انقلاب در کارهای بزرگ و حساس نظام مورد اعتماد بود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: امام و رهبری به ایشان اعتماد داشتند و هر کاری را با تلاش و کوشش به خوبی انجام می دادند. دوران مجلس و ریاست جمهوری ایشان مهم بود و همه کارهایی که انجام داده بود از امتیازات مهم ایشان است.

 وی با اشاره به صراحت نظر آیت الله هاشمی رفسنجانی ادامه داد: ممکن بود در جاهایی اختلاف نظر وجود داشته باشد اما تبعیت از نظام و رهبری سرلوحه کارش بود. تا آخرین لحظه نیز تبعیت از مقام ولایت در زندگی ایشان موج می زد.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: هاشمی رفسنجانی یک شخصیت مهم و کم نظیر در تاریخ جمهوری اسلامی بود و اقدامات مهمی داشتند و قابل تقدیر است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت: در عمل ایشان نظرات آقا را به نظرات خود ترجیح می داد و دلسوز نظام و انقلاب بود. ایشان دلسوز نظام بود و مرگ آسانی هم داشتند. خداوند ان شاءالله به درجات شان بیفزاید.



دیدگاهها بسته شده است.