آهنگری: آیا همه تیم‌های بدهکار منحل شده‌اند

به گزارش عرصه، داود آهنگری که جایگزین فرهاد نفرزاده بر روی نیمکت تیم والیبال پارسه تهران شده است بعد از شکست این تیم برابر کاله گفت: یک سری مشکلات در این باشگاه وجود دارد چرا که سال اولی است که این تیم در لیگ برتر والیبال حاضر است. اول فصل اسپانسر تیم با آقای نفرزاده صحبت کرده بود و تا شنبه گذشته که با من به صورت مستقیم صحبت کردند، او را ندیده بودم. بعد از صحبتی که آقای الله وردی با من داشت، اعلام کرد که حتما به تعهداتش عمل می‌کند و به همین دلیل ما به همراه بازیکنان به دفتر رییس فدراسیون رفتیم و به همراه اسپانسر تیم جلوی سردار باران چشمه  آقای نفرزاده صورتجلسه را امضا کرد و تعهد داد که کلیه قراردادهای بازیکنان را پرداخت می‌کند. آن طور که به من گفتند تا یکشنبه آینده نیز یک پرداختی به بازیکنان خواهند داشت.

آهنگری با انتقاد از شرایطی که برای این باشگاه به وجود آمده است گفت: این همه تیم بدهکار در لیگ برتر حاضر هستند آیا همه آن‌ها منحل شده‌اند؟ قانون می‌گوید تا پایان دور رفت لیگ باید ۷۰ درصد قرارداد پرداخت شود. آیا تیم‌ها این قرارداد را پرداخت کرده‌اند؟ اینکه یک باشگاه تعهدش را یک روز دیرترانجام می‌دهد باید از او شکایت کرد؟ اگر شکایت کنیم فایده‌ای برای ما دارد؟

او در پایان گفت: خیلی جالب است که این نکته را بگویم چند بازیکن تیم سالمین ورامین به خاطر مسائل مالی از این تیم جدا شده است و نکته جالب این است که بازیکنان ما که به خاطر مسائل مالی از باشگاه انتقاد دارند، به همین تیم بی‌پول پیوسته‌اند.



دیدگاهها بسته شده است.