بارسلونا به سختی به یک چهارم نهایی کوپا دل ری صعود کرد

به گزارش عرصه ادامه بازیهای مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری چهارشنبه شب پیگیری شد. در مهمترین بازی بارسلونا میزبان اتلتیک بیلبائو بود و سه بر یک پیروز شد.

بارسلونا به علت شکست دو بر یک در دیدار رفت نیاز به گل در این بازی داشت و موقعیت هایی ایجاد کرد اما ضربات آبی اناری ها در چارچوب قرار نمی گرفتند. در دقیقه ۲۵ داور گل صحیح لوییس سوارس را مردود اعلام کرد اما در ادامه مهاجم اروگوئه ای توانست گلزنی کند. بارسلونا با یک ضربه در چارچوب نیمه نخست را با پیروزی به پایان رساند.

در شروع نیمه دوم آبی اناری ها به گل دوم دست یافتند. نیمار از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۴۸ گلزنی کرد. او توانست پس از دو و ماه نیم برای تیمش گلزنی کند. در حالی که بارسا دو بر صفر از مهمانش پیش بود یک گل دریافت کرد. سابوریت در دقیقه ۵۱ گل تیمش را به ثمر رساند. با این نتیجه همه چیز برابر شد. در ادامه بازیکنان بارسا چند موقعیت را از دست دادند. بنات اتکسباریا پشت محوطه جریمه خطا کرد تا یک ضربه آزاد به نفع تیم کاتالانی اعلام شود. لیونل مسی توانست به زیبایی دروازه اتلتیک را برای سومین بار باز کند و صعود تیمش را به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری تثبیت کند.

در دیگر بازی های چهارشنبه شب رئال سوسیداد برابر ویارئال قرار گرفت و این بازی یک بر یک مساوی شد اما با توجه به پیروزی سه بر یک رئال در بازی رفت ویارئال از این رقابت ها حذف شد.

آلاوس در زمین خود برابر دپورتیوو لاکرونیا یک بر یک متوقف شد و با گل زده بیشتر در خانه حریف به یک چهارم صعود کرد.

در دیگر بازی آلکورکن دو بر یک کوردوبا را شکست داد و با توجه به تساوی بدون گل در دیدار رفت در میلن هشت تیم برتر قرار گرفت.

این بازی ها با برگزاری سه دیدار به پایان می رسد. در مهمترین بازی رئال مادرید به مصاف سویا می رود.



دیدگاهها بسته شده است.