با "مد" هم می‌توان حجاب بانوان را کامل کرد

به گزارش عرصه، عبداللهی در افتتاحیه پنجمین جشنواره تسنیم که امروز در بوستان گفت‌وگو برگزار شد، افزود: اگر به چادر و مانتو کاملا به طور کلاسیک نگاه کنیم، مد و لباس معنا و مفهومی پیدا نمی‌کند اما برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند “تسنیم” می‌تواند موجب توجه به مد و لباس شود. در واقع مد و لباس می‌تواند تکمیل‌کننده حجاب باشد.

وی با تاکید بر اهمیت عفاف و حجاب، فعالیت بانوان و اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند تسنیم، می‌تواند در این حوزه‌ها دستاوردهای مهمی را به همراه داشته باشد.

به گزارش عرصه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند تسنیم در موضوعات شهر و شهرنشینی اهمیت بسیاری دارد، این نمایشگاه می‌تواند در زمینه مد و لباس اسلامی، فرهنگ عفاف و حجاب، توانمندسازی زنان در محلات، دستاوردهایی را داشته باشد. علاوه بر آن چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند به موضوع اقتصاد مقاومتی و قناعت بپردازد و در این زمینه‌ها دستاوردهایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: زنان می‌توانند در زمینه تحریم کالاهای خارجی و استفاده از تولیدات داخلی نقش مهمی داشته باشند و با برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند تسنیم، می‌توانیم به مقوله اقتصاد مقاومتی بیشتر توجه کنیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه گفت: شهرداری تنها یک نهاد خدماتی نیست، بلکه نهادی اجتماعی است که برگزاری جشنواره تسنیم یکی از نمونه‌های بارز فعالیت‌های اقتصادی آن است.

به گزارش عرصه، در ادامه این مراسم، الهه عطایی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران درباره پنجمین جشنواره تسنیم، اظهار کرد: این جشنواره حاصل دست زنان تهرانی است. در یک سال گذشته در مراکز سرای محله و شهربانو فعالیت‌هایی را در زمینه ترویج سبک زندگی ایرانی و تحکیم و تعالی بنیان خانواده انجام داده‌ایم.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در پایان گفت: امسال تمام تلاش خود را کردیم تا تمام مدل‌ها به صورت تولید شده و تجاری شده عرضه شود، علاوه بر آن بخش‌های مختلف فرهنگی نیز برای دختران جوان و دختران نوتکلیف تدارک دیده شده است.



دیدگاهها بسته شده است.