توسعه شبکه بهداشتی حاشیه‌ شهرها / بکارگیری ۸۵۰ روانشناس در این مناطق

دکتر محمد هادی ایازی در گفت‌وگو با عرصه، درباره اقدامات معاونت اجتماعی وزارت بهداشت در حاشیه شهرها و برای کنترل آسیبهای اجتماعی در حاشیه شهر، گفت: بعد از تاکیدهای مقام معظم رهبری درباره آسیب‌های اجتماعی، در وزارت بهداشت، ستاد کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی شد که در این ستاد نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و معاونین و مدیران مربوطه نیز حضور داشتند که در  این ستاد چندین موضوع مورد بحث قرار گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از بحث‌های مطرح شده در این ستاد، درباره حاشیه‌نشینی بوده است، افزود: در این راستا در این حوزه، اقدام در جهت توسعه شبکه بهداشتی در حاشیه شهرها را در دستور کار قرار دادیم.

ایازی ادامه داد: بر این اساس معاونت بهداشتی وزارت بهداشت این موضوع را مدنظر قرار داد و اقدامات خوبی هم در راستای آن انجام شده است به عنوان مثال در حال حاضر  بخش عمده‌ای از شبکه تکمیل شده و توانستیم نیازهای مردم حاشیه شهرها را برطرف کنیم.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت همچنین اظهار کرد: در عین حال برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهرها و کنترل آنها، در این مناطق نزدیک به ۸۵۰ روانشناس به کارگرفتیم تا بتوانند کار مشاوره را برای افراد حاشیه شهرها انجام دهند و مشکلات مرتبط با این موضوع رفع شود.



دیدگاهها بسته شده است.