مقابل روسیه نایستیم، ایران و چین هم به ما حمله سایبری می کنند!


«لیندسی گراهام» سناتور جمهوریخواه در اظهاراتی مدعی شد که اگر آمریکا مقابل مسکو نایستد، چین و ایران هم ممکن است به واشنگتن حملات سایبری کنند.

به گزارش عرصه به نقل از پالیتیکو، سناتور «لیندسی گراهام» (Lindsey Graham) از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا خواست تا از تحریم های مطرح علیه روسیه استقبال کرده و مواظب اقدامات ظاهری این کشور باشد.

«لیندسی گراهام» سناتور جمهوریخواه کارولینای جنوبی در حاشیه کنفرانسی در مؤسسه صلح آمریکا مدعی شد: به عقیده من اکثر اعضای کنگره چنین نظری را درباره روسیه دارند. حمله به یک حزب به مثابه حمله به تمام احزاب است. من از هک شدن دوستان دموکراتم خرسند نیستم؛ چرا که ممکن است دفعه بعد نوبت جمهوریخواهان باشد. همچین ممکن است ایران و روسیه نیز به انجام چنین کاری مبادرت ورزند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه نمی خواهد با روسیه وارد جنگ شود، اما در عین حال تحریم را به عنوان اهرمی مهم می داند، تصریح کرد: من خواهان روابط بهتری با مسکو هستم؛ اما روابط بهتر بدین معنی است که آن ها از آنچه انجام می دهند، دست بردارند نه اینکه ما آن ها را تحمل کرده و یا مورد چشم پوشی قرار دهیم.

این سناتور جمهوریخواه در ادامه افزود: اگر بتوانیم رأی هر دو حزب را برای تحریم های روسیه به دست آورده اما رئیس جمهور مقاومت کند، این امر من را به شدت آزرده خواهد کرد.

«لیندسی گراهام» خاطر نشان کرد: او(تهدید) ایران را درک می‌ کند و به نظر می‌ رسد (تهدید) چین، داعش و کره شمالی را درک می‌ کند. من درباره او و روسیه دچار حیرت و بهت هستم.



دیدگاهها بسته شده است.