شعار گرگانی‌ها علی سرمربی/ ایزدپناه: زحمات من را فراموش کرده‌اند

به گزارش عرصه، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه ۸۴ بر ۴۹ برابر نفت آبادان تن به شکست داد. برخی هواداران این تیم از کوارتر دوم شعارهای خود علیه تیم و سرمربی را شروع کردند و خواستار استعفای محمدمهدی ایزدپناه بودند.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از این مسابقه اظهار کرد: بازیکنانم عملکرد بسیار ضعیفی به نمایش گذاشتند. ما یک بازیکن خارجی‌مان به دلیل مصدومیت در ترکیب نبود و توقع هم نداشتیم حریف مدعی و پرستاره را شکست دهیم اما انتظار چنین عملکرد ضعیفی را هم نداشتیم. باید تلاش کنیم تا نقاط ضعفمان را از بین ببریم.
او درباره شعارهای تماشاگران نیز بیان کردند: تماشاگران ما باید بدانند که نمی‌توان برابر تیمی که برای قهرمانی بسته شده، ملی‌پوش و بازیکن خارجی سطح بالا در اختیار دارد به برتری رسید. به نظرم تماشاگران باید این تمرکزی که اکنون دارند را در زمان بسته شدن بودجه تیم بگذارند تا تیم خوبی بسته شود و آنها را راضی نگه دارد.
ایزدپناه ادامه داد: شعارها در ورزش وجود دارد و ما هم باید فراموش کنیم که ۴۰ سال با تمام وجود برای بسکتبال گرگان تلاش کردیم. از زندگی مان برای بسکتبال این شهر گذاشته ایم و دیگر هم توقعی نداریم. ما ۴۰ سال با تمام وجود زحمت کشیدیم اما جوان‌های گرگان چیزی از گذشته یادشان نمی‌آید. به هر حال مشخص است که بازیکنان ما نمی‌توانند در چنین جوی بازی کنند اما تمام تلاشمان را می‌کنیم در مسابقه‌های بعدی بهتر شویم. تلاشمان این است که جزو ۸ تیم برتر قرار بگیریم.



دیدگاهها بسته شده است.