عزیزی: ذوب آهن از اشتباهات حریفانش به خوبی استفاده می کند

به گزارش عرصه، خداداد عزیزی سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: در بازی های بیرون از خانه شرایط برای ما سخت است. اوضاع ما در جدول رده بندی خوب نیست. همچنین ذوب آهن از تیمهایی خوب کشور است که در چند سال اخیر همواره جزو پنج تیم نخست لیگ برتر بوده است. آنها از لحاظ سخت افزاری و مدیریت و امکانات شرایط خوبی دارند که این از دلایل موفقیت آنها در سالهای اخیر است.

او درباره برنامه تیمش در دیدار امروز بیان کرد: ما در این بازی دفاعی بازی کردیم تا گل نخوریم. تا دقیقه ۷۰ توانستیم ذوب آهن را کنترل کنیم ولی روی یک اشتباه گل خوردیم که این هم جزئی از فوتبال است. ذوب آهن از جمله تیمهایی است که خیلی خوب از اشتباهات حریفان استفاده می کند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان در ادامه درباره بدهی این باشگاه و عدم حضور برخی بازیکنان سر تمرینات این تیم گفت: درباره مسائل حاشیه ای صحبت نکنیم. فوتبال ما یا باید کلا خصوصی شود یا دولتی. در حال حاضر تنها ۲۰ درصد خصوصی هستند و بقیه دولتی که خصوصیها پولی ندارند. تیمهایی مثل استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن و سپاهان دولتی هستند. نظر شخصی من این است که یا باید کامل خصوصی شوند یا کامل دولتی و اگر این اتفاق نیفتد اینطور می شود که بازیکنان سر تمرین حاضر نمی شوند. اگر نمی توانیم اینطور ادامه دهیم بهتر است که برگردیم و همه تیمها دولتی شوند.

خداد عزیزی گفت: با اسم تیم ما فقط  در مشهد مشکل دارند. اگر اسمش عوض شود باز هم به ما احتمالا اعتراض می‌کنند. ما مشهد اف سی را انتخاب کردیم و به این اسم هم رای منفی دادند.

وی ادامه داد: در استان‌های اصفهان، خوزستان و تبریز درست است که آن‌ها هم دو، سه تیم دارند ولی در عین رقابت با هم رفیق هم هستند اما در مشهد ما خودمان به خودمان رحم نمی‌کنیم و مشکل اسم ما فقط در شهر مشهد است و هیچ جای دیگری با اسم تیم ما مشکلی ندارند.

او در خصوص تیم ملی و اتفاق‌هایی که در اردوی این تیم افتاد گفت: قانونا تیم‌ها باید ۴ روز قبل از هر بازی، بازیکنان‌شان را در اختیار تیم ملی قرار دهند ولی ما در ایران ۲۰-۳۰ روز قبل بازیکنان را در اختیار کی‌روش قرار دادیم. البته یک جور توافق با کی‌روش انجام دادیم که این طور باشد و الان نباید انتظار داشته باشیم که به یکباره تفکر بین‌المللی حاکم شود. من حرف‌های آقای برانکو را همان موقع هم تایید کردم و اعتقاد دارم که صحبت‌های او منطقی بود. این روندی که تیم ملی دارد کار را برای تیم‌های باشگاهی سخت می‌کند.



دیدگاهها بسته شده است.