محمد دایی: جلوی استقلال ما را قلع و قمع کردند

به گزارش عرصه، محمد دایی که به دلیل محرومیت علی دایی در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر استقلال گفت: لازم است به کمیته انضباطی یک خسته نباشید بگویم. آنها شبانه جلسه گذاشتند و رای دادند. این رای آنقدر برای آنها سنگین بود که سه چهار روز باید استراحت می کردند. تبریک دوم را به کمیته داوران بابت انتخاب داور می‌گویم. در بازی با سپاهان و استقلال در جام حذفی دیدیم که داوری چه اشتباهاتی داشت. به نظر من کاشته ای که منجر به گل استقلال شد را خود داور باید می زد. بازیکن حریف لیز خورد و خودش افتاد و داور هم از خدا خواسته گفت بیا و بزن توی گل. برای کمیته داوران برای این چینش متاسفم. حالا فردا می گویند درست بود ولی ملت ما می‌دانند جریان چیست.

وی ادامه داد: جا دارد از مسئولان تختی هم تشکر کنم که لطف کردند و زمین را به استقلال دادند. یک تشکر هم از مسئولان سازمان لیگ می‌کنم که بازی‌های ما را پشت سر هم انداختند و می‌بینیم بازی‌ها پشت سر هم است. ما باید چند ماه دیگر فینال برگزار کنیم. آنها کمک به ما کردند تا بازیکنان ما بزرگ شوند و به آن بازی برسند. یک تشکر هم از روسای کمیته‌ها و تاج می‌کنم که کاملا بر همه چیز احاطه دارد. او می‌بیند همه دارند ایده‌آل کار می‌کنند. او می‌بیند که در استادیوم ها هیچ فحشی نیست.
مربی نفت تهران ادامه داد: ما با تیمی که قلع و قمع شده بود به این بازی آمدیم. ۵۰ درصد تیم‌مان را نداشتیم و بازیکنان با تمام توان بازی کردند. بازی ما با تیم مقابل بود. شما در جام حذفی دیدید که توان ما برابر استقلال چقدر بود. ما امروز نمی‌توانستیم جلوی استقلال و زمین و زمان و کمیته داوران و کمیته انضباطی بازی کنیم. ما فقط فوتبالی می‌توانستیم بازی کنیم. برخی اوقات همه کار از عهده ما بر نمی‌آید. این برد هم مبارک استقلال باشد. ما هم سعی می کنیم بهتر از این باشیم.

او در پاسخ به سوالی درباره فحاشی برخی هواداران استقلال گفت: من خودم حس کردم یک سری از استقلالی ها به سمت تماشاگران ما رفتند وقتی هیچ چیز سر جایش نباشد همین می‌شود. متاسفانه یک عده فوتبالی در خانه هستند و یک عده آمده‌اند که فوتبال ما را به بیراهه برده‌اند. مگر می‌شود آن موقعیت را خطا گرفت؟ چگونه بگویم داور اشتباه کرد وقتی چهار قدمی صحنه قرار داشت؟ چه کسی باید با این تماشاگران برخورد کند؟ یکی هم که می‌ایستد مثل آب خوردن محروم می‌شود.
محمد دایی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در این بازی شبیه بازی جام حذفی برابر استقلال نبود، گفت: همانطور که گفتم بازیکنان ما را قلع و قمع کرده بودند. علی دایی هم یک وزنه برای تیم ماست. وقتی او کنار زمین است، همه نیرو می گیریم. مثل آب خوردن شبانه ما را محروم می‌کنند و جای اعتراض هم نمی‌گذارند. ما با همین توانمان هم از پس استقلال بر می‌آمدیم. من استقلال را تیم زورداری ندیدم.



دیدگاهها بسته شده است.