کاظمی: اگر صحنه‌های مشکوک پنالتی نبود، فوتبال را کنار می‌گذارم

به گزارش عرصه، فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز پس از تساوی تیمش مقابل فولاد اظهار کرد: از مسئولان شهر تبریز به خاطر اینکه برای بهره‌برداری از چمن ورزشگاه یادگار امام تشریف فرما شدند تشکر می‌کنم. آن‌ها زحمت زیادی برای این زمین کشیده‌اند اما چمن طوری بود که نمی‌توانستیم بازی خوبی انجام دهیم.  امیدوارم فکری جدی برای چمن ورزشگاه یادگار امام بکنند چون استادیوم به این خوبی نباید چمنش خراب باشد.

او درباره شرایط تیمش در این دیدار گفت: ما کم کم به کارهای دفاعی تیم‌مان رسیده‌ایم. فولاد تیم خوبی است. ما برای بازسازی تیم‌مان باید روی بازیکنان کار کنیم. بازیکنان ما هماهنگی خوبی با هم دارند اما ۴۰ درصد از خود واقعی‌شان را نمایش می‌دهند. رفته رفته سعی می‌کنیم شکل تیمی‌مان را پیدا کنیم. من بازی تیمم در نیمه دوم را به فال نیک می‌گیرم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درباره قضاوت داور دیدار خاطرنشان کرد: با وجود اینکه سید علی را یکی از بهترین داوران لیگ برتر می‌دانم، اما اگر درباره صحنه‌های مشکوک به پنالتی یکی از کارشناسان داوری بگوید که پنالتی نبوده، فوتبال را کنار می‌گذارم.

سرمربی ماشین‌سازی گفت: امین قاسمی‌نژاد امروز روز خوبش نبود و به خاطر ضربه‌ای که به پایش خورد از من خواست که تعویضش کنم ولی او را در زمین نگه داشتم تا تعویض‌هایمان خراب نشود.

وی بیان کرد: فردا با یک فوتبالیست خوب قرارداد خواهیم بست و در روزهای آینده به دنبال یک مهاجم خواهیم گشت. با دو بازیکن سوری و اردنی صحبت کرده بودیم که به جمع ما اضافه شوند و حتی برایشان بلیت نیز تهیه کرده بودیم اما متاسفانه نیامدند.

کاظمی تاکید کرد: شک نکنید که ماشین‌سازی در لیگ می‌ماند و با پتانسیلی که داریم خیلی راحت می‌توانیم در مسابقه‌های لیگ برتر ماندنی شویم و معتقدم این تیم حتی پتانسیل کسب سهمیه آسیایی را در سال آینده دارد. امروز فکر می‌کردم که سه امتیاز مسابقه را می‌گیریم اما اشتباهات داوری مانع این شد.

سرمربی ماشین‌سازی درباره آخرین وضعیت آندرانیک تیموریان نیز گفت: آندو بازیکن متعصبی است و افتخاری برای فوتبال کشور محسوب می‌شود. همین که او پس از پشت سر گذاشتن بیماری آبله مرغان از من خواست که روی نیمکت بنشیند و به تیم کمک کند، این موضوع قابل تقدیر است. او روزهای آخر فوتبالش را طی می‌کند و استقلال تیم محبوبش است و دوست دارد به این تیم برود به همین دلیل من هم او را در اختیار باشگاه قرار دادم تا در این خصوص تصمیم‌گیری کند.



دیدگاهها بسته شده است.