کسایی‌پور: در دقایق پایانی موقعیت‌های زیادی از دست دادیم

به گزارش عرصه، محمد کسایی‌پور پس از شکست تیمش در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: به تیم شیمیدر تبریک می گویم. بازی افت و خیز زیادی داشت اما در تمام زمان بازی دو تیم با نقشه و برنامه پیش رفتند و بسکتبال خوبی ارائه دادند. در پایان چنین مسابقه‌ای هم هر تیمی که کار بهتر و دقیق تر انجام داده باشد برنده می شود.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک ادامه داد: ما چند بار توپ را ناخواسته از دست دادیم. یک سری اتفاق بود که باعث شد خودمان موقعیت هایمان را از دست بدهیم و امتیاز از دست بدهیم. در طرف دیگر اما حریف از فرصت‌هایش بهره برد و برنده شد. اتفاق های آخر بازی به هر حال به نفع یک تیم است و این بار به ضرر ما رقم خورد.
او با اشاره به شرایط تیمش در جدول تصریح کرد: ما در هفته قبل دوم بودیم و شرایطمان خیلی خوب بود اما با آغاز نیم‌فصل دوم دو بازی سنگین داشتیم. پتروشیمی و نفت را باختیم و شرایطمان سخت شد. تلاش می‌کنیم و امیدواریم از تیم حمایت شود تا بدون مشکل پیش برویم.
کسایی پور درباره بحث کنار زمینش با هاشمی بیان کرد: آقای هاشمی از دوستان خوب من و از مربیان خوب ایران است و به خودم اجازه نمی دهم به او حرفی بزنم. مربیان ایرانی همیشه کنار هم هستند و مشکلی نیست.



دیدگاهها بسته شده است.