بزرگداشت احمد خویشتن‌دار لنگرودی برگزار شد

به گزارش عرصه بر اساس خبر رسیده، این مراسم با حضور و سخنرانی شمس لنگرودی، کریم رجب‌زاده، رضا اسماعیلی، یزدان سلحشور، فرامرز محمدی‌پور، بهمن زارعیان، محمدمهدی رسولی، عطاءالله حاجی‌پور، اسماعیل حقیقی، عباس رضیئی و جمعی از فرهنگیان و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات برگزار شد.

احمد خویشتن‌دار لنگرودی خردادماه ۱۳۲۶ در لنگرود به دنیا آمد. او بعد از گذراندن دوران تحصیلات متوسطه در رشته ادبی و انجام خدمت سربازی، در سال ۱۳۵۲ به استخدام آموزش و پرورش درآمد. ورود به وادی ادبیات را از دوران دبیرستان با سرودن دوبیتی‌های گیلکی آغاز کرد. اولین شعر خویشتن‌دار لنگرودی در قالب غزل در سال ۱۳۴۷ با نام  «بیا و مهربانی کن» در مجله  «امید ایران» چاپ شد. تا کنون ۱۴ عنوان کتاب در زمینه‌های شعر و ادبیات کودک و نوجوان از او منتشر شده است. وی بازنشسته آموزش و پرورش و در حال حاضر ساکن تهران است.

از آثار او این عنوان‌ها هستند: مجموعه شعر «طنین کومه باران» شامل غزل‌ها و دوبیتی‌ها، «طعم بادام‌های باران» مجموعه شعرهای آزاد، تدریس الفبای فارسی، کتاب هوش کودکان (۲ مجلد)، حیوانات دنیای دور، داستان کودک، زیباترین کتاب من، صد آزمایش علمی و آموزش الفبای فارسی همراه شعر.



دیدگاهها بسته شده است.