جایزه بهترین كمپین، به روابط عمومی بانك مركزی رسید

جایزه برگزیده بهترین كمپین روابط عمومی در كشور، به روابط عمومی بانك مركزی رسید.

به گزارش عرصه،به نقل از روابط عمومی بانك مركزی، این جایزه به خاطر طراحی و اجرای «كمپین اطلاع رسانی نظام بانكی»، روز یكشنبه ١٩ دی ماه، توسط هیئت داوران چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران به محمد علی كریمی مدیر روابط عمومی بانك مركزی، اهدا شد.
چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران و سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با موضوع روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا، در سالن همایش های هتل المپیک و با حضور روابط عمومی های برتر کشور، برگزار شد.


بانک مركزی همزمان با هفته بانکداری اسلامی در شهریور سال جاری و در راستاى انجام مسئولیت های عمومی خود در خصوص ارتقای آگاهی عمومی جامعه در زمینه امور پولی و بانكى، «كمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور» را طراحی و اجرا كرد. در قالب این کمپین كه با همكاری شهرداری تهران و بانك ها و موسسات اعتباری به ثمر نشست، اطلاع رسانی گسترده ای در زمینه نظام بانکی و آگاهی دهی به مردم برای عدم سپرده گذاری در موسسات مالی غیر مجاز با استفاده از بیلبوردها و فضاهای ارتباطی عمومی صورت گرفت.
پیش از این و در انتخابی دیگر، بر اساس ارزیابی و رتبه بندی صورت گرفته توسط «سامانه رتبه بندی تبلیغات»، تبلیغات محیطی نخستین کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور، رتبه اول تبلیغات مهرماه ۱۳۹۵ را به خود اختصاص داده بود. به گفته مسئولان اين رويداد، رتبه بندی در این سامانه به صورت مستمر در مورد تمام تبلیغات اکران شده در هر ماه براساس شاخص های «ایده»، «متن و محتوا»، «طراحی و اجرا» و «یکپارچگی» انجام و در پایان ماه، رتبه های برتر بر اساس نظر هیأت داوران متشکل از استادان و متخصصان خبره تبلیغات و همچنین آراء کاربران علاقه مند و فعال در صنعت تبلیغات، اعلام می شود.



دیدگاهها بسته شده است.