دفاع زیدان از راموس

به گزارش عرصه به نقل از آس، رئال مادرید یکشنبه شب در هفته هجدهم لالیگا به مصاف سویا می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: مانند دو بازی گذشته این بازی نیز سخت خواهد بود. در ورزشگاه سانچس پیسخوان، سویا حریفانش را تحت فشار قرار می‌دهد. به قصد مساوی به مصاف حریف نخواهیم رفت. بازیکنان می‌خواهند بازی کنند و نمی‌خواهم چیزی را تایید کنم. فردا صدرنشین جدول برابر تیم دوم بازی خواهد کرد. سویا به دنبال پیروزی است تا فاصله‌اش را با صدر جدول کم کند. برای بازی فردا آماده هستیم باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. با پیروزی در این بازی قهرمان لالیگا مشخص نخواهد شد و این دیدار حکم فینال را ندارد.
مادرید پنجشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپادل‌ری در سانچس پیسخوان به مصاف سویا رفت. زمانی که راموس گل دوم تیمش را به ثمر رساند خوشحالی نکرد اما دستانش را کنار گوشش گذاشت. این حرکت باعث خشم هواداران سویا شد و هواداران به او توهین کردند. آنها شعار “راموس برو بمیر” را سر دادند. سرمربی رئال مادرید در این باره اظهار کرد: پیش از همه راموس کاپیتان تیم ماست. او الگویی برای همه است و نه تنها تیم ما. او یکی از بازیکنان بزرگ و متعصب اسپانیاست. اتفاقات پنجشنبه تمام شد. از سویا همچون ما خواسته شده به بازیکنان احترام بگذارند. مردم فقط می‌خواهند فوتبال را تماشا کنند. آن قضیه به پایان رسیده است. سویا همچون ما به دنبال یک بازی زیباست.
زیدان در ادامه افزود: راموس به همراه تیم خواهد بود. همیشه به بازیکنانم می‌گویم به بازی خود ادامه بدهند و به حواشی اهمیتی ندهند چون این اتفاقات در هر بازی رخ می‌دهد. توهین آزار دهنده است و برخی‌ها را نمی توان تغییر داد.
کریستیانو رونالدو به بازی پنجشنبه شب دعوت نشده بود. سرمربی فرانسوی درباره وضعیت مهاجم پرتغالی گفت: رونالدو به تیم بازگشته است و در شرایط خوبی قرار دارد. او در این هفته خیلی تمرین کرد چون پنجشنبه فرصت استراحت داشت. رونالدو همچون دیگر بازیکنان به فکر بازی فرداست.



دیدگاهها بسته شده است.