مهاجری: سپاهان در خارج از خانه کار را برای حریفان سخت می‌کند

رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده مشهد پس از تساوی تیمش برابر سپاهان اصفهان در نشست خبری حاضر شد و گفت: نوع بازی سپاهان در خارج از خانه به طوری است که کار را برای تیم حریف سخت می‌کند. آن‌ها توانستند در دیدار خارج از خانه خود برابر تراکتورسازی پیروز شوند و تنها شکست این تیم را رقم بزنند. ما سعی کردیم تمرکز خود را حفظ کنیم و بتوانیم سپاهان را شکست دهیم. روی شوت‌زنی حریف کار کرده بودیم اما در یک لحظه تمرکز خود را از دست دادیم و گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره داوری این دیدار نیز گفت: به نظر می‌رسید که روی گل آفساید، فرزاد از پشت حریف استارت زد ولی به نظر داوری احترام می‌گذارم و به آن‌ها به خاطر قضاوت‌شان خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی پدیده درباره جذب بازیکن در نیک‌فصل نیز تاکید کرد: به دنبال خرید بازیکن در فاز تهاجمی هستیم اما بازیکنی که بتواند به ما کمک کند. بازیکنی را می‌خواستیم که جذب تیم‌های متمول شد. اگر بازیکنی باشد که بتواند کمک کند، قطعا به دنبالش هستیم و به چنین فردی نیاز داریم.

وی افزود: کارت‌های بی‌جهتی می‌گیریم که اصلا و ابدا مناسب نبود. به جز کارت دوم مرادمند که فنی بود، باقی کارت‌ها بی مورد بود که نباید بگیریم.



دیدگاهها بسته شده است.