ناهماهنگي ورود مخاطبان به کنسرت گاسپاريان در جشنواره فجر

به گزارش ايسنا، در بخش بین‌الملل جشنواره موسیقی فجر، یکی از دو اجرای ژیوان گاسپاریان – دودوک‌نواز کشور ارمنستان- در ۲۳ دی‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ به میزبانی تالار وحدت پس از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی و اعلام سه روز عزای عمومی، از جدول حذف شد تا این هنرمند فقط امروز، ۲۴ دی‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ در برج میلاد روی صحنه برود.

روابط عمومی سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر پیش از این اعلام کرده بود، افرادی که بلیت‌ اجرای گاسپاریان در تالار وحدت را تهیه کرده اند با ارائه همان بلیت می‌توانند به تماشای اجرای او در برج میلاد بروند.
اما براساس گزارش خبرنگار ايسنا، برخي از افرادي كه بليت اجراي اين هنرمند را برای تالار وحدت خريده بودند در سرماي محوطه مركز همايش هاي برج ميلاد سرگردان بودند و اجازه ورود نداشتند. سرانجام يكي از پرسنل بخش كنترل بليت در پاسخ به مخاطباني كه بليت تالار وحدت را داشتند گفت: مبلغ بليتها به حساب شما برگردانده شده و براي ديدن اين اجرا مي توانيد به صورت آنلاين بليت تهيه كنيد.
يكي ديگر از پرسنل اين بخش در پاسخ به خبرنگار ايسنا كه پرسيد چه تضميني وجود دارد مبلغ كساني كه بليت خريده اند به حسابشان برگشت داده شده باشد، گفت: سايت ما يك سايت معتبر است. گويا شما در جريان چيزي نيستيد!
به گزارش عرصه، روابط عمومي سي و دومين جشنواره موسيقي فجر پيش از اين در پاسخ به ايسنا درباره مشكلاتي كه احتمال دارد در اين زمينه به وجود بيايد گفته بود كه همه چيز هماهنگ مى شود زيرا بليتهاي دو اجرا به طور كامل فروش نرفته و مخاطبان در سالن برج ميلاد جا مى شوند و افرادي كه بليت تالار وحدت را تهيه كردند مى توانند با خيال راحت به ديدن اجرا در برح ميلاد بيايند.
انتهاي پيام



دیدگاهها بسته شده است.