۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از ایجاد ۱۰۰ هزار شغل توسط آمازون تا بازجویی ۲۲ ساعته از رئیس سامسونگ

فناوری اطلاعات > اینترنت – با هم مروری بر مهمترین اخبار دنیای فناوری اطلاعات جهان در روز شنبه مورخه ۲۵ دی ماه ۱۳۹۵ می کنیم.

عرصه:

شماره ۱ – کاهش ۵٫۷ درصدی سهام نینتندو علی‌رغم رونمایی از نینتندو سوئیچ؛ جدیدترین کنسول گیم کمپانی ژاپنی.

شماره ۲ – آمازون قول داد در طول ۱۸ ماه آینده ۱۰۰ هزار شغل برای مهندسان و مهارت‌یافتگان آمریکایی ایجاد کند.

شماره ۳ – سرویس ویدئویی جدید اپل در تقابل با نتفلیکس و آمازون به‌زودی راه‌اندازی می‌شود. سرویس ویدئویی جدید خطری بالقوه برای رقبای اپل محسوب می‌شود و بازار را به سمت رقابتی شدن پیش می‌برد.

شماره ۴ – دسترسی به شارژ ویژه خودروهای تسلا با هزینه جدید آغاز شد. رانندگان با استفاده از خدمات سوپرشارژ در ۳۰ دقیقه قادر به رانندگی به طول ۱۷۰ مایل خواهند بود.

شماره ۵ – «استارشیپ تکنولوژیس» سازنده ربات دلیوری کننده اجناس که توسط مؤسسان اسکایپ توسعه می‌یابد، بیش از ۱۷٫۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری جدید قبول کرد.

شماره ۶ – ثبت اختراع جدید فیس‌بوک در بخش ربات‌های خود موازنه گر رونمایی شد. این ایده از یک سه چرخ برای ایستادن ربات بهره می‌برد و هنوز در مرحله ابتدایی طرح قرار دارد.

شماره ۷ – نینتندو قصد دارد مانند ایکس باکس مایکروسافت و پلی‌استیشن سونی کاربران خود را برای بازی‌های آنلاین شارژ کند. (هزینه دریافت کند)

شماره ۸ – اسنپ چت به دلیل پیچیدگی اپلیکیشنش تصمیم به ساده‌سازی آن گرفته است تا بتواند سهام خود را راحت‌تر در بازار عرضه کند.

شماره ۹ – به دنبال رفع باگ در مک بوک پرو جدید، سازمان Consumer Reports نظر خود را درباره لپ‌تاپ جدید اپل عوض کرد  و حالا کاربران با خیال راحت می‌توانند لپ‌تاپ جدید را بخرند.

شماره ۱۰ – رهبری سامسونگ (جی-لی) به اتهام شراکت در فساد مالی دولتی در سئول به مدت ۲۲ ساعت مورد بازجویی  قرار گرفت.

(عکس خبر، جی-لی پرزیدنت سامسونگ الکترونیکس)

 5656



دیدگاهها بسته شده است.