آماده‌باش آتش‌نشانی برای مراسم هفتمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماده‌باش کامل نیروهای آتش‌نشان برای تامین امنیت مراسم هفتمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حرم حضرت امام (ره) خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره استقرار نیروهای آتش نشان در این مراسم گفت: از ساعاتی پیش از شروع مراسم عوامل آتش نشانی با حضور در اطراف حرم مطهر و معابر منتهی به آن نسبت به تامین ایمنی افراد حاضر در این مراسم اقدام می کنند. از آنجایی که پیش بینی شده است جمعیت زیادی در حرم مطهر حاضر شوند، لذا بیش از ۵۰ آتش نشان در ۳۰ نقطه از حرم و معابر منتهی به آن با خودروهای سبک و سنگین حضور خواهند داشت.

ملکی با اعلام اینکه فرماندهان و روسای جنوب تهران نیز اقدام به گشت زنی و بازدید از محل های استقرار آتش نشانان خواهند کرد، افزود: تمام ایستگاه های آتش نشانی در این روز در آماده باش کامل هستند و ایستگاه ۵۰  آتش نشانی که در محدوده حرم مطهر حضرت امام (ره) نیز قرار دارد آماده باش ویژه نسبت به همکاری با آتش نشانان مستقر در اطراف محل برگزاری مراسم خواهد داشت.

ملکی گفت: آتش نشانان ساعاتی قبل از برگزاری مراسم در محل های از پیش تعیین شده حضور دارند و تا تخلیه کامل شرکت کنندگان در این مراسم همچنان در آماده باش خواهند بود.

وی از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی هر گونه حادثه احتمالی را با سامانه ۱۲۵ در میان گذاشته و ضمن حفظ خونسردی از انجام اقدامات عجولانه در هنگام بروز حوادث احتمالی خودداری کنند.



دیدگاهها بسته شده است.