تولید اولین خودبانک در ایران

اولین خودبانک (وی‌تی‌ام) کشور از سوی شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز تولید شد.

به گزارش عرصه، میرمسعود مجید زنوزی مدیرعامل داده‌ورزی فرادیس البرز با اعلام این مطلب گفت: موفق شدیم با تکیه بر دانش متخصصان، اولین و کامل‌ترین VTMرا در ایران تولید کنیم.
وی ادامه داد: همچنین توانسته‌ایم انواع کیوسک‌های بانکی را با اتکا به تجربیات چند ساله‌ای که در تولید تجهیزات بانکی به‌دست آورده‌ایم به‌نحو بسیار حرفه‌ای تولید و به بازار عرضه کنیم و از طرف دیگر بالاترین سهم بازار را در پشتیبانی دستگاه‌های ATM که تعداد آن به بیش از ۱۸ هزار دستگاه بالغ شده به‌دست آوریم.
زنوزی گفت: امروزه بحث استفاده از موبایل‌های هوشمند به جای کارت، رشد چشمگیری داشته و این روند در کشور ما با هدایت بانک مرکزی و با کمک متخصصان خوش فکر، پیشرفت روزافزونی داشته است.
وی افزود: در اختیار داشتن بیش از ۸۰۰ نفر از مجرب‌ترین کارشناسان و متخصصان فنی در ۱۲۹ دفتر عملیاتی در سراسر کشور و همچنین سایت مجهز تعمیرات مرکزی در تهران، توان و دانش منحصر‌به‌فردی در تعمیر انواع ماژول‌های خودپرداز، پایانه‌های مخابراتی، تجهیزات شعب و پایانه‌های فروش به وجود آورده که همه موارد باعث ارائه سبد کامل خدمات پشتیبانی با سرعت و کیفیت بالا به مشتریان و در نهایت رضایت آنها شده است.



دیدگاهها بسته شده است.