زنی که از ۸ سال پیش در فرودگاه زندگی می کند

به گزارش عرصه، این زن سنگاپوری به علت وضعیت دشوار مالی خود در جریان بحران مالی جهانی سال ۲۰۰۸ میلادی مجبور شد تنها آپارتمان خود را اجاره دهد تا بتواند با پول آن امرار معاش کند.

این زن برای اقامت چند روزه در سال ۲۰۰۸ میلادی در فرودگاه برنامه ریزی کرده بود اما باور نمی کرد که این وضعیت برایش پیش بیاید و فرودگاه به محل اقامت دائم وی تبدیل گردد.

او یاد گرفت که چطور خود را با زندگی در فرودگاه سازگاری دهد؛ به گونه ای که غذا و لوازم مورد نیاز خود را در رستورانها و در فروشگاههای داخل فرودگاه خرید می کند و از سرویس بهداشتی و سیستم اینترنت بی سیم آنجا و نظایر آن استفاده بهره می برد.

این زن مدعی است که حال و روز او اکنون بهتر از روزهای اولی است که به فرودگاه آمد زیرا چرخ دستی او پر از لباس و وسایل شخصی و غذا است.

او ماهیانه ۱۰۰۰ دلار از اجاره آپارتمان سه خوابه خود می گیرد که برای تامین همه مایحتاج زندگی او کافی است اما درحال برنامه ریزی برای فروش آپارتمان خود و خرید آپارتمان کوچکتری به منظور نقل مکان به آنجا و آغاز زندگی جدیدی است.

این زن تنها کسی نیست که به طور دائم در فرودگاه شانغی زندگی می کند بلکه دستکم ۱۰ نفر دیگر نیز نظیر او در این فرودگاه زندگی می کنند.

منبع: العالم

 



دیدگاهها بسته شده است.