فنی‌ترین بوکسور کشور: با جیب خالی نمی‌توان ورزش قهرمانی را ادامه داد

‌مصطفی زارع در گفت‌وگو با عرصه، درباره این که چرا از دنیای قهرمانی فاصله گرفته است؟ اظهار کرد: مشکل‌های ورزشکارهای استان ما زیاد است و به حدی مشکل داریم که نمی‌توانیم با فراغ بال به ورزش بپردازیم و باید برای کسب درآمد تلاش ‌کنیم. با این وضعیت وقت زیادی برای ورزش قهرمانی نداریم.

او اضافه کرد: از جایی حمایت نمی‌شویم و با جیب خالی نمی‌توان ورزش قهرمانی را ادامه داد. با توجه به این شرایط فقط برای سلامتی تمرین می‌کنم و دیگر انگیزه‌ای برای حضور در میادین قهرمانی ندارم.

زارع با بیان این که بوکس لرستان توانمندی‌های زیادی دارد، تصریح کرد: همواره بوکسورهای لرستانی در تیم‌های ملی حضور داشته و استان ما قطب بوکس کشور بوده اما به‌علت مشکلات مالی و حمایت نکردن، خیلی راحت مشتزن‌های لرستانی این رشته‌ی ورزشی را کنار می‌گذارند.

وی با بیان این که متأسفانه لیگ بوکس در کشور برگزار نمی‌شود، اضافه کرد: اگر لیگ برگزار شود ما هم می‌توانیم منبع درآمدی داشته باشیم اما چون بوکس رسانه ندارد، متأسفانه بخش خصوصی برای تیم‌داری ورود نمی‌کند و چندین سال است که لیگ بوکس تعطیل است.

این مشت‌زن درباره امکانات این رشته در لرستان بیان کرد: سقف سالنی که الان در آن تمرین می‌کنیم چکه می‌کند، کفپوش خوبی ندارد، کیسه بوکس‌ها غیراستاندارد هستند و فقط یک رینگ دارد که آن هم قدیمی است و هیچ‌گونه تجهیزات جدید و مدرنی نداریم و امکانات خیلی ضعیف است.

زارع تأکید کرد: لیاقت ورزشکارهای مدال‌آور لرستانی بیش‌تر از این‌هاست اما متأسفانه هیچ‌گونه حمایتی نمی‌شوند. ورزشکار از خیلی چیزها می‌گذرد برای این که موفق شود اما مسوولان برای او کاری نمی‌کنند.



دیدگاهها بسته شده است.