مجریان صدا و سیما از جایگاه کارشناس اظهارنظر نکنند

به گزارش عرصه، علی صابری در سیصد و بیستمین جلسه شورا، گفت : در ابتدا لازم می دانم موردی را در یکی از مصاحبه های شهردار تذکر بدهم ، در مراسم ورود واگن های مترو ،خبرنگار ایران سپید به طور اختصاصی از شهردار تهران مصاحبه می کند که شهردار تهران در انتهای مصاحبه جمله تامل برانگیزی بر زبان می آورد مبنی بر این که طرح نصب درهای ایمنی طرح خوبی نبود.

وی ادامه داد: البته بر ما پوشیده است که این جمله بر اثر اشتباه خبرنگار بوده ویا گفته خود شهردار، اما اگر چنین باشد شهرداری باید پاسخگو باشد چرا که این طرح از سوی شورا به تصویب رسیده و نمایندگان شهرداری نیز با آن موافق بودند.

صابری در ادامه افزود: من انتقادی هم نسبت به عملکرد برخی مجریان برنامه های صدا و سیما دارم . در برنامه های صدا و سیما، مجریان از جایگاه کارشناس، اظهارنظر نکنند؛ جایگاه مباحث کارشناسی دارای شرایط خاص خود است. در برنامه خونه خوبه مجری به عنوان کارشناس اظهار می کند که از حضور پارکبان ها در خیابان ها خوشحال است و چه بسا این سخن را برای به دست آوردن دل پارکبان ها بیان می کند .

بر اساس گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، صابری تصریح کرد: بدون شک یک مجری هم حق دارد به مانند هر شهروندی نظر خود را ابراز کند اما اینکه از جایگاه یک کارشناس بخواهد نظرات خود را ابراز کند جای سوال است ، این در حالی است که در خصوص وجود یا عدم وجود پارکبان ها بررسی های دقیق لازم است و باید حق شهروندان که استفاده از فضای پارک کنار خیابان ها بدون پرداخت وجه است را نیز در نظر گرفت .



دیدگاهها بسته شده است.