مرحوم هاشمی از ریا و دوگانه سخن گفتن متنفر بود


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هاشمی زنده است همانطور که امام فرمود هاشمی زنده است تا نهضت زنده است ،گفت: مرحوم هاشمی از ریا و دوگانه سخن گفتن متنفر بود.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم هفتم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: هاشمی زنده است همانطور که امام فرمود هاشمی زنده است تا نهضت زنده است، هم با زندگی، هم با روش و منش خود آموزه هایی برای ما گذاشته است و هم با فوتش این کار را کرده است.

وی گفت: درس هایی که از هاشمی و زندگی و مراسم تشییع و مراسم امروز باید بگیریم این است که هم ما و هم دیگران بفهمند که ایرانی کیست و چیست.

ناطق نوری ادامه داد: ۴۲ سال است که در معیت این مرد بزرگ تاریخ معاصر در فراز و نشیب های زندگی بوده ام و مشاهدات و یقینیات من است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: می توانم شهادت دهم که هاشمی کار برای غیر از خدا انجام نمی داد، یکی از ویژگی های منفی که آقای هاشمی به شدت از آن متنفر بود ریا و چند چهره بودن بود.

وی ادامه داد: متاسفانه در کشور ما هزار چهره هم هستند، مرحوم هاشمی از ریا و دوگانه سخن گفتن متنفر بود، کسانی که هر وقت بادی بیاد به آن سمت می روند.

ادامه دارد…



دیدگاهها بسته شده است.