نایب رئیس فدراسیون بوکس: برای بازی‌های تدارکاتی بودجه نداریم

روح‌الله حسینی در گفت و گو با عرصه، با بیان اینکه اکثر بوکسورهای دعوت شده به تیم ملی از ورزشکاران جوان و نوجوان هستند، گفت: در حال حاضر تیم ملی بوکس با ورزشکاران بسیار و ۳ الی ۴ بوکسور با تجربه درحال تمرین است. دلیل این کار این است که، بوکسورهای جوان در کنار با تجربه‌ها و زیر نظر مربی کوبایی کار کنند تا بتوانند در آینده برای تیم ملی افتخار آفرینی کنند.

او همچنین در مورد کسب مدال با این جوانان در بازی‌های پیش رو اظهار کرد: انتظارات از تیم ملی بوکس نباید بالا باشد که فشار روانی بر روی بازیکنان و کادر فنی زیاد شود. فدراسیون پوست اندازی کرده و تمام بازیکنان جوانان را به تیم ملی دعوت کرده و ۲۰ بوکسور جوان دیگر هم به تیم اضافه خواهند شد تا در آینده بوکسورهای خوبی را جایگزین بوکسورهای قدیمی کنیم. جوانگرایی در یکی دو ماه جوابگو نیست و باید در آینده عملکرد این تیم را برآور کنیم.

حسینی درباره کیفیت مربی خارجی و نحوه ارتباط تمرین او با بوکسورهای تیم ملی نیز گفت: تا به امروز که او را زیر نظر داشته‌ایم کیفیت و عملکرد او راضی‌ کننده است. هیچ مشکلی با بوکسورها ندارد و آن‌ها را با سبک‌های روز دنیا و بسیار سخت‌گیرانه تمرین می‌دهد که خواسته ما نیز سخت گیری در تمرینات، جدی بودن در کار بود که آنها را در برنامه‌های او می‌توان مشاهده کرد.

او در ادامه با اشاره به اینکه باربارو خمینز طی چند روز آینده برنامه‌های خود را به فدراسیون و او اعلام خواهد کرد، افزود: تا اطلاع ثانوی این مربی تعطیلات ندارد و بصورت پیوسته به کار خود ادامه می‌دهد. تا چند روز دیگر برنامه‌های خود را به فدراسیون اعلام می‌کند ولی در حال حاضر از ما بازی‌های تدارکاتی خواسته که اگر بتوانیم بودجه آن را تأمین کنیم اجرایی خواهد شد ولی در غیر این صورت با همین تمرینات و اردوها به کار خو ادامه می‌دهیم.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در ادامه با اشاره  به برخی نیازهای تیم ملی بوکس تصریح کرد: خدا را شکر کمیته ملی المپیک کمک کرد و رینگ‌های تمرین ما به ۵ رینگ افزایش یافت و الان شرایط خیلی بهتر است. ولی یکی از بزرگترین نیازها و  مشکلات ما کمبود بازی‌های تدارکاتی بخاطر نبود بودجه است. اگر بازی‌های تدارکاتی بشر شود، مطمئناً تیم ملی از شرایط بهتری برخوردار خواهد شد. نبود بازی‌های ‌تدارکاتی کار مربی کوبایی را نیز بسیار سخت‌تر می‌کند.

حسینی در مورد شرایط اجرای برنامه‌ها و آرامش تیم ملی بوکس گفت: در حال حاضر شرایط تیم ملی بسیار خوب و حواشی هم کم است. برنامه‌هایی که داریم با امید به خدا در حال اجرا است که یکی از آنها آوردن مربی خارجی بود که عملی شد. اگر همه کمک کنیم و همینطور شرایط را برای تیم ملی بوکس مهیا کنیم من می‌توانیم قول کسب چندین سهمیه برای المپیک آینده و موفقیت بسیار خوب در این رقابت‌ها با این جوانان را به تمام مردم ایران و خانواده بوکس بدهم.

روح‌الله حسینی در پایان با بیان اینکه اعزام نکردن تیم ملی بوکس ما در سال‌های قبل به بازی‌های جهانی بخاطر ترس از مدال نگرفتن اشتباه بود، تأکید کرد: در حال حاضر ما با یک تیم جوان به مسابقات اعزام خواهیم شد که چند بوکسور با تجربه هم در کنار بوکسورهای جوان حضور دارند، نباید از این بترسیم که مدال‌های زیادی را کسب نخواهیم کرد چون این تیم بسیار کم تجربه و جوان است. ولی با این کار که جوانان را در کنار بزگسالان به کار گرفته‌ایم در المپیک آینده قول موفقیت می‌دهم به شرطی که همین جو آرام، برای تیم ملی بوکس باقی بماند.



دیدگاهها بسته شده است.