هنرهای سنتی را در دکوراسیون داخلی ببینید

به گزارش عرصه به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، برای دومین‌بار معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در هفتمین نمایشگاه معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به‌منظور حمایت از فعالان اقتصادی عرصه صنایع دستی در غرفه‌ای در سالن ۳۸ با عرضه محصولات صنایع دستی متناسب با چیدمان منازل مسکونی و محیط‌های اداری حضور دارد.

هدف از این حضور، کاربردی کردن صنایع دستی در خانه‌های امروزی و تشویق مردم برای خرید تولیدات صنایع دستی هنرمندان کشور برای دکوراسیون خانه‌هاست.

همچنین حضور در این نمایشگاه برای تحقق امری است که باعث ارزآوری و رونق بازار صنایع دستی داخلی می‌شود، محصولاتی مثل انواع کف‌پوش‌های ایرانی و بافته‌های داری (گلیم، گبه، جاجیم، موج، ورنی و …) انواع مبلمان چوبی، کاشی و ظروف تزیینی و کاربردی از انواع محصولات صنایع دستی متناسب با دکوراسیون داخلی و خانه‌های مدرن در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن هفتمین نمایشگاه معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی از ۲۵ تا ۲۸ دی‌ماه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه کنند.



دیدگاهها بسته شده است.