اعدام گروهی گزینه آل خلیفه برای مقابله با عدالت خواهان است


الوفاق در بیانیه ای تاکید کرد که اعدام های گروهی گزینه رژیم بحرین برای مقابله با کسانی است که خواستار عدالت و دموکراسی هستند.

به گزارش عرصه به نقل از العهد، جمعیت الوفاق بحرین به اعدام سه شهروند این کشور توسط آل خلیفه واکنش نشان داد.

در همین راستا، الوفاق در بیانیه ای تاکید کرد: اعدام های گروهی گزینه رژیم بحرین برای مقابله با کسانی است که خواستار عدالت و دموکراسی هستند. این جنایت نشانگر خطرناک بودن اوضاع در بحرین است و مسئولیت کامل این جنایت متوجه حکام رژیم بحرین و کشورهای حامی و کمک کننده آن است.

این جمعیت در ادامه تصریح کرد: ما ضمن محکوم کردن این جنایت درخواست می کنیم که تحقیقات بین‌المللی درباره همه جنایات قتل و انتقام و ظلم و ستم طایفه‌ای رژیم آل خلیفه که از ۶ سال پیش در مقابل دیدگان جهانیان در حال انجام آن است، آغاز شود.

رژیم آل خلیفه صبح امروز (یکشنبه) حکم اعدام سه جوان بحرینی را به اتهام واهی کشتن یک افسر اماراتی اجرا کرد. علمای بحرین این اقدام رژیم آل خلیفه را محکوم و ضمن اعلام سه روز عزای عمومی، خواستار افزایش خشم عمومی شدند.

علمای بحرین با صدور بیانیه ای در محکومیت اعدام سه جوان این کشور توسط آل خلیفه، ضمن اعلام سه روز عزای عمومی تأکید کردند: رژیم دیکتاتور آل‌خلیفه با اقدام اخیر، حکم مرگ خود را امضاء کرد.

حزب‌الله لبنان در پیامی ضمن محکوم کردن اعدام جوانان بحرینی افزود: این اعدام‌ها فرصت یافتن راه‌حل‌های سیاسی بحران بحرین را از بین می‌برد.

مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نیز ضمن محکوم کردن این اعدام اعلام کرد که اعدام به شدت بحران سیاسی در بحرین می‌افزاید و این کشور را وارد دایره شورش و ناآرامی‌ها می‌کند که مسئولیت کامل پیامدهای آن بر عهده نظام بحرین است.



دیدگاهها بسته شده است.