امسال مسابقه زنده طراحی لباس، گروهی برگزار می‌شود

به گزارش عرصه به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، صدیقه پاک‌بین با اشاره به موفقیت برگزاری این مسابقه در دوره قبلی جشنواره مد و لباس فجر، اظهار کرد: امسال در جلساتی که با مسوولان جشنواره داشتیم، مقرر شد تا این مسابقه را به‌شکل تیمی و گروهی برگزار کنیم.

او ادامه داد: این رقابت در دل جشنواره مد و لباس فجر و با حضور طراحانی از سراسر ایران برگزار می‌شود و امید داریم طراحی این لباس‌ها بتواند کمک بزرگی به رشد کیفی شکل طراحی لباس در روند رو به رشد جشنواره فجر داشته باشد.

به گفته او، این رقابت سال گذشته با پیشنهاد انجمن طراحان لباس و پارچه و با استقبال کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار شده است.

این مدرس دانشگاه گفت: کیفیت برگزاری این رقابت در دوره گذشته موجب شده بود تا هر روز شاهد متقاضیان بیشتری برای شرکت در این رقابت باشیم و تا روز شروع مسابقه نیز این تقاضاها ادامه داشت، ولی برای این دوره پیشنهاد می‌کنم تا طراحان هرچه سریع‌تر و در مهلت مشخص در فراخوان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دبیر انجمن طراحان لباس و پارچه ایران با اشاره به همکاری میان این انجمن و کارگروه ساماندهی مد و لباس در ششمین دوره جشنواره مد و لباس فجر، افزود: برای هر دو بخش طراحی لباس و پارچه برنامه‌های علمی متعددی پیش‌بینی شده که برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های علمی از جمله این برنامه‌هاست.

ششمین جشنواره مد و لباس فجر اسفندماه در تهران و ۱۵ استان کشور به‌شکل همزمان برگزار می‌شود.



دیدگاهها بسته شده است.