انصارالله یمن بر همبستگی کامل با مردم بحرین تاکید کرد


شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام مقامات آل خلیفه در اعدام سه جوان شیعه بحرینی، بر همبستگی کامل خود با مردم بحرین تاکید کرد.

به گزارش عرصه به نقل از المسیره، شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن شامگاه یکشنبه جنایت ننگین رژیم آل خلیفه در اعدام سه جوان شیعه بحرینی را محکوم و بر همبستگی کامل خود با مردم مظلوم بحرین تاکید کرد.

شورای سیاسی انصارالله یمن طی بیانیه ای ضمن تاکید بر حمایت کامل از مردم مظلوم بحرین و خواسته های عادلانه آنها، از ملت های عربی و اسلامی و نیز سازمان های حقوق بشر عربی و بین المللی خواست جنایات ننگین آل خلیفه علیه مردم پایدار بحرین را محکوم نمایند.

در این بیانیه آمده است که رژیم بحرین سیاست ظلم، کشتار و شکنجه مردم این کشور را در پیش گرفته و رژیم سعودی و استکبار جهانی که ابزارهای استبدادی خود را به منظور سرکوب ملت ها و غارت ثروت آنان در منطقه بکار گرفته است، از آن حمایت می کنند.

این بیانیه می افزاید که جوانان بحرینی که صبح یکشنبه توسط مقامات آل خلیفه اعدام شدند مشغول انجام حق طبیعی خود برای ابراز مواضع و خواسته هایشان جهت برخورداری از آزادی، کرامت و استقلال بودند.

شورای سیاسی انصارالله یمن همچنین این جنایت ننگین رژیم بحرین را تنها یکی از سلسله جنایات و سرکوب های این رژیم در حق فرزندان ملت برادر بحرین دانست که طی سال های گذشته به صورت روزمره و در مقابل انظار و دیدگان جامعه جهانی مرتکب می شود.

لازم به ذکر است که رژیم آل خلیفه صبح یکشنبه حکم اعدام سه جوان بحرینی را به اتهام واهی کشتن یک افسر اماراتی اجرا کرد. علمای بحرین این اقدام رژیم آل خلیفه را محکوم و ضمن اعلام سه روز عزای عمومی، خواستار افزایش خشم عمومی شدند.

علمای بحرین با صدور بیانیه ای در محکومیت اعدام سه جوان این کشور توسط آل خلیفه، ضمن اعلام سه روز عزای عمومی تأکید کردند: رژیم دیکتاتور آل‌خلیفه با اقدام اخیر، حکم مرگ خود را امضاء کرد.



دیدگاهها بسته شده است.