مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران: اهتمام به فرهنگ قرض الحسنه در بین مردم کاشان، الگوی مناسبی برای دیگر مناطق است

توکلی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور بررسی عملکرد و پیگیری نحوه پیشبرد امور شعب اصفهان در ماه های پایانی سال به این استان سفر کرد.

به گزارش عرصه،به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، توکلی ضمن بازدید از شعب و دوایر ستادی مدیریت شعب استان اصفهان طی جلسه ای با محمد علی سعادتی، رییس و جواد الماسی مدیر و قائم مقام رئیس بیمارستان فوق تخصصی متینی شهرستان کاشان دیدار نمود.

توکلی در این نشست با اشاره به فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان اولین بانک تخصصی قرض الحسنه در کشور و همچنین معرفی خدمات آن، به تبیین ظرفیت های موجود در این بانک پرداخت و اظهارداشت: اهتمام به فرهنگ قرض الحسنه در بین مردم کاشان، الگوی مناسبی برای دیگر مناطق می باشد.

وی ضمن معرفی خدمات و سبد محصولات بانک گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۸۶ افتتاح شد و در حال حاضر با بیش از ۵۲۸ شعبه در سراسر کشور دهمین سال فعالیت خود را سپری می کند.

مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه افزود: این بانک تا کنون خدمات شایسته ای را در زمینه بهداشت و درمان و ارتقای سلامت پزشکی جامعه ارائه نموده است که در این میان می توان به اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بیماران نیازمند در طرحهای درمانی به ویژه طرح سفیران سلامت اشاره کرد.

سعادتی نیز با اشاره به تاریخچه و سابقه خدمات بیمارستان متینی بیان داشت: این بیمارستان درسال ۱۳۴۴ به همت والای مرحوم حاج تقی متینی، یکی از خیرین کاشان در قطعه زمینی به مساحت ۹۹۶۸ متر مربع و با زیربنای ۳۴۰۸ مترمربع احداث و  در سال ۱۳۴۶ مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی در خصوص سوابق و افتخارات بیمارستان افزود: افتتاح اولین مرکز لیزیک در کاشان، کسب گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت به عنوان اولین بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، راه اندازی کلینیک ویژه چشم، گوش و حلق و بینی، اطفال، قلب و عروق و تغذیه در سال ۱۳۹۱، موفقیت در دریافت گواهینامه مدیریت یکپارچه به عنوان اولین بیمارستان دولتی در سطح استان اصفهان، در کنار رضایتمندی حداکثر مراجعین در زمینه خدمات چشم و گوش و حلق و بینی از جمله افتخارات این بیمارستان به شمار می آید.

رییس بیمارستان فوق تخصصی متینی شهرستان کاشان ضمن تاکید به نقش و تاثیر خدمات ارزشمند بانک قرض الحسنه مهر ایران در توانمندسازی مالی بیماران نیازمند گفت: تامین مالی هزینه های دارو و درمان بیماری های خاص از جایگاه ویژه ای برخوردار است و خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در این حوزه شایسته تقدیر می باشد.

شایان ذکر است، در این دیدار مشرف مدیرشعب استان اصفهان نیز حضور داشت.



دیدگاهها بسته شده است.