اولین همایش بزرگ بیمه های زندگی در تهران برگزار شد

اولین همایش بزرگ بیمه های زندگی بیمه ملت با حضور بیش از ۱۶۰ نفر از نمایندگان بیمه ملت توسط استاد حمید امامی از مدرسان برتر صنعت بیمه در تاریخ ۲۷/۱۰/۹۵ در شهر تهران برگزار شد.

به گزارش عرصه،به نقل از روابط عمومی بیمه ملت،در ابتدای همایش آقای جبلی معاون بازاریابی و فروش به بیان اقدامات انجام شده برای ساماندهی شبکه فروش و همچنین برنامه های آتی این معاونت پرداختند و سپس امانی معاون فنی به ارائه گزارش وضعیت فروش بیمه های زندگی و برنامه های بهبود محصولات بیمه های زندگی اقدام نمودند.

در بخشهای بعدی حمید امامی از مدرسین باسابقه صنعت بیمه به نکاتی مانند لزوم نگاه به حرفه نمایندگی بعنوان یک خدمت اجتماعی و فراتر از یک شغل و منبع درآمد پرداختند و سپس به صورت کارگاهی روشهای فروش بیمه های زندگی به مشتریان سخت را آموزش داند.

این گزارش می افزاید:امامی حاضرین را با انجمن فروشندگان میلیون دلاری بیمه زندگی (MDRT) آشنا کردند و برنامه های لازم برای ورود به این انجمن را به صورت کلی مطرح نمودند. در این همایش به لزوم تکمیل سبد مشتریان و دریافت مشتری ارجاعی از ایشان اشاره شد زیرا زمانی یک نماینده حرفه ای کار خود را به پایان می رساند که کلیه نیازهای بیمه ای مشتری خود  را برآورده کرده باشد.

در پایان همایش اصول کاری نماینده حرفه ای و تکنیکهای جذب متقاعدسازی مورد بررسی قرار گرفت و به پرسشهای نمایندگان در این زمینه پاسخ داده شد.



دیدگاهها بسته شده است.