سرمربی شهرداری تبریز: تک تک بازیها برایمان حکم فینال دارند

عادل بناکار در گفت‌وگو با عرصه درباره شرایط تیم شهرداری تبریز و باخت سه بر دو برابر همتای ارومیه‌ای خود اظهار کرد: تیم ما در دور برگشت با حل شدن مشکلات و اضافه شدن بهرام فرید و امیرحسینی روند رضایت‌بخشی دارد. هر چند در بازی با تیم ارومیهسه بر دو مغلوب شدیم ولی می‌توانستیم به راحتی برنده بازی شویم.

وی ادامه داد: در این بازی در دو گیم اول فوق‌العاده بودیم و با اختلاف توانستیم از حریف پیش بیفتیم اما فشردگی بازی‌های لیگ و انجام دو بازی در یک هفته بازیکنان را خسته می‌کند. از گیم سوم شهرداری ارومیه با تعویض‌هایی که انجام داد توانست بهتر از ست‌های قبل کار کند. امین علوی و جواد محمدنژاد به عنوان جایگزین برای ارومیه وارد شدند و عملکرد مناسبی داشتند. رحمان داودی هم که تا ست دوم از جریان بازی خارج شده بود توانست از ست سوم بازی خوب خود را ارائه کند و در نهایت ما بازنده شدیم.

بناکار همچنین گفت: در گیم‌هایی که بازنده شدیم هم تا امتیازات پایانی بازی برابر بود و ما تنها به دلیل کم‌تجربگی و از دست دادن تمرکز در برخی صحنه‌ها، فرصت‌ها را از دست دادیم. حریف از این موقعیت‌ها استفاده کرد و توانست بازی را از چنگ ما دربیاورد.

وی در ارتباط با احتمال صعود به پلی‌آف گفت: با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم، تیم شهرداری تبریز  باید زودتر از این‌ها شرایط مناسبی در جدول کسب می‌کرد اما حضور ۴ بازیکن ما در ترکیب تیم ملی ب و دیر اضافه شدن آن‌ها به تمرین‌ها در دور رفت بسیار ما را اذیت کرد و اصلا نتایج خوبی کسب نکردیم. هم‌اکنون بازیکنان و کادر فنی به هر بازی به عنوان فینال نگاه می‌کنیم و باید تک تک بازی‌ها را برنده شویم. شانسی که در این  4 بازی داریم آن است که با تیم‌های همه رده خود نبرد خواهیم کرد و احتمالا بتوانیم  به پلی‌آف صعود کنیم.

وی در پایان خبر داد: میلان راشیچ بازیکن خارجی تیم از ناحیه دیسک کمر مشکل دارد و پزشک تیم تا آخر هفته اعلام می‌کند که می‌تواند به بازی‌ها برگردد یا باید از لیست خارج شود. همچنین امیر حسینی از ناحیه مچ پا و مهدی بازارگرد و حسن صنوبر از ناحیه کمر مشکل دارند که امیدواریم مشکل جدی برایشان پیش نیاید.



دیدگاهها بسته شده است.