نشست تاج و مسئولان استان بوشهر برای میزبانی مناسب از تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی

به گزارش عرصه، رقابت‌های بین المللی فوتبال ساحلی (Persian Cup) با حضور تیم های ملی مطرح اروپایی نیمه دوم بهمن سال جاری به میزبانی استان بوشهر برگزار خواهد شد. این رویداد نخستین میزبانی ایران در بعد بین المللی در رشته فوتبال ساحلی بشمار می‌رود که از همین جهت مسئولان استانی و ورزشی استان بوشهر اقدام به احداث ورزشگاه بین‌المللی برای این رویداد مهم کرده‌اند.

در همین راستا مهدی تاج و پریا شهریاری، رییس دپارتمان فوتبال ساحلی پیرو تاکیدات وزیر ورزش و جوانان مبنی بر توجه ویژه نسبت به برگزاری مناسب این رویداد، صبح امروز جهت بررسی روند پیشرفت ورزشگاه و سایر اقدامات صورت گرفته در زمینه میزبانی این مسابقات به بوشهر سفر کردند و طی نشست مشترکی با حضور شهردار، معاون عمرانی استاندار، رییس اداره کل ورزش و جوانان، رییس هیات فوتبال استان بوشهر و مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی آخرین اقدامات صورت گرفته مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به تاکید رییس فدراسیون مقرر شد اقدامات لازم تا پیش از آغاز رقابت‌ها بطور هماهنگ از سوی مسئولان ذیربط استانی انجام شود تا نخستین میزبانی بوشهر در رقابت‌های بین‌المللی مهر تایید دیگری بر توانایی های کشور در عرصه بین المللی باشد. پس از این نشست رییس فدراسیون و مسئولان استانی و ورزشی بوشهر به دیدار امام جمعه بوشهر رفتند تا ضمن بهره مندی از رهنمودهای ایشان، آخرین اقدامات صورت گرفته را تشریح کنند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری – نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه این استان ضمن حمایت ویژه از برنامه‌های ورزشی استان و تاکید بر ترویج ورزش همگانی نسبت به جایگاه بسیار ویژه فوتبال در کشور تاکید و این مهم را بار سنگینی بر دوش فدراسیون فوتبال عنوان کرد.

وی به رییس فدراسیون گفت: شما مسیر درستی در پیش گرفته‌اید و از آنجایی که یک مدیر علمی و کاربلد بشمار می‌روید، مطمئن هستم که در پنج سال آینده شرایط بهتری در انتظار فوتبال کشور خواهد بود و امیدوارم سند توسعه و چشم انداز فوتبال کشور هم ایجاد کنید تا شناخت خوبی از مسیر رشد پیش روی خود داشته باشید.

امام جمعه استان بوشهر تاکید کرد: مسابقات تیم ملی فوتبال ساحلی را از طریق تلویزیون دنبال کرده‌ام و با توجه به اهمیت بحث سخت افزاری در رشد کیفی ورزش، ضمن تشکر از بهرام رضاییان -مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی می خواهم تا با پیگیری های ویژه خود منطقه ای را به عنوان کمپ ساحلی احداث کند.

عصر امروز رییس فدراسیون، رییس دپارتمان فوتبال ساحلی و سایر مسئولان استانی از محل ورزشگاه در حال احداث بوشهر بازدید کردند.



دیدگاهها بسته شده است.