دفاع زیدان از ناواس

به گزارش عرصه و به نقل از آس، رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری به مصاف سلتاویگو می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: پیروزی‌های سلتاویگو در سال جدید مرا شگفت زده نکرده چون تیم خوبی است. سلتا در همه رقابت‌ها حضور دارد و فوتبال خوبی بازی می‌کند. بازی سختی خواهد بود و می‌دانیم چگونه بازی را شروع کنیم. این یک رقابت حذفی است و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.
سرمربی رئال مادرید درباره انتقاد ها از کیلور ناواس اظهار کرد: او در شرایط خوبی قرار دارد و تا به این جا فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. همیشه می‌توان از یک دروازه بان یا بازیکن انتظار بیشتری داشت اما ما ۴۰ بازی پیاپی را بدون شکست پشت سر گذاشتیم و ناواس از دروازه مان حفاظت کرد.
 زیدان در مورد ترکیب گفت: تا پایان مارس هر سه روز یک بار بازی خواهیم داشت و به همه بازیکنان نیاز داریم. بهترین اتفاق بهبود بازیکنان است. تنها په په، گرت بیل و فابیو کونترائو را در اختیار نداریم اما کم کم بازیکنان به تیم بازخواهند گشت.
 در دیدار یکشنبه شب مادرید و سویا هواداران در سانچس پیسخوان به سرخیو راموس توهین کردند و رئال مادرید به این خاطر شکایت خود را به کمیته انضباطی ارائه داد. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: به خاطر این موضوع من و راموس متاسفیم چون مادرش ربطی به این قضیه ندارد. امیدوارم روزی مردم این موضوع را درک کنند.
سرمربی مادرید درباره انتقاد از کریم بنزما گفت: بنزما نمی‌تواند در میانه میدان توپ را از دست دهد؟ هر کسی می‌تواند نظر خاص خودش را بدهد. نمی‌توان در تمام بازی کامل بود. باید همیشه تمرکز داشت.
زیدان شکست برابر سویا را مثبت عنوان نکرد و افزود: دوست داشتم پیروزی‌هایمان ادامه داشته باشد. برای این هدف تلاش می‌کنیم اما گاهی اوقات شکست اتفاق می‌دهد. زمان کافی برای آنالیز این بازی داشتیم و باید دوباره به روند پیشین خود بازگردیم. باید بیشتر تمرین کنیم.



دیدگاهها بسته شده است.