معاون توسعه مديريت و منابع بيمه مركزي حضور ايثارگران در مراكز تصميم سازي ضريب سلامت اداري را افزايش مي دهد

نشست هم انديشي ايثارگران بيمه مركزي، با حضور معاون توسعه مديريت و منابع بيمه مركزي، مشاور رييس كل در امور ايثارگران و همچنين جانبازان، رزمندگان و خانواده شهدا برگزار شد.

به گزارش عرصه،به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل بيمه مركزي، مجيد بهزادپور در جمع ايثارگران و خانواده شاهد با تاكيد بر نقش بي بديل ايثارگران در تقويت بنيان هاي فكري و اعتقادي جامعه، گفت: علاوه بر تكاليف فردي كه وظيفه سازماني ماست بايد از ظرفيت هاي عزيزان ايثارگر، جانباز و خانواده معزز شاهد در پيشبرد اهداف مجموعه هاي مختلف نظام بهره برد.

معاون توسعه مديريت و منابع بيمه مركزي با برشمردن برخي از مولفه هاي ايثار و شهادت و نقش آن در تعالي سازماني، تصريح كرد: حضور جدي تر خانواده ايثارگران در بخش هاي گوناگون تصميم سازي و مديريتي در صنعت بيمه، به افزايش ضريب سلامت اداري منتهي خواهد شد و شاخص هاي آن را نيز بهبود مي بخشد.

وي با ابراز اميدواري  نسبت به تقويت زيرساخت هاي توسعه اي و نقش ويژه ايثارگران در اين حوزه، افزود: فرهنگ غني شهادت و ايثار يادگار خون شهدايي است كه نظام مقدس جمهوري اسلامي را بيمه كرده اند و به همين خاطر نبايد با ماديات و نظايرآن گره بخورد.

معاون توسعه مديريت و منابع بيمه مركزي به برخي از راهكارهاي نقش آفريني هر چه بيشتر ايثارگران در نظام اداري اشاره كرد و افزود: خوشبختانه قوانين و آيين نامه هاي قابل قبولي در اين حوزه وجود دارد كه بايد از اين ظرفيت ها و قابليت ها به نحو احسن استفاده كرد.

وي به اهميت ايجاد فضاي همدلي و همزباني هر چه بيشتر در جامعه ايثارگران، اشاره كرد و گفت: اگر همه يد واحد باشيم قطعا شرايط مناسب تري براي يادگارهاي جبهه هاي حق عليه باطل رقم خواهد خورد.

بهزادپور در پايان از برنامه هاي جامع بيمه مركزي براي بهبود وضعيت و ايجاد فضاي خدمت بيشتر براي ايثارگران و فرزندان شاهد خبر داد و محمد حسين فلاحتكار – مديركل توسعه سرمايه انساني و پشتيباني- را به عنوان مشاور جديد رييس كل در امور ايثارگران معرفي كرد.

گفتني است در اين مراسم بيش از سي تن از خانواده معظم شهدا و ايثارگران بيمه مركزي در يك فضاي گرم و صميمي، نقطه نظرات خود را پيرامون مسائل و مشكلات، مطرح كردند.



دیدگاهها بسته شده است.