اراذل و اوباش سابقه‌دار در سمنان دستگیر شدند


سمنان – فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش باسابقه و شناسنامه‌دار شهرستان سمنان خبر داد و تاکید کرد: بر هم زدن آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.

به گزارش عرصه به نقل از روابط عمومی ناجای استان سمنان، سردار روح الامین قاسمی درباره دستگیری اراذل اوباش سمنان، توضیح داد: متهمان متواری این پرونده همگی از اراذل و اوباش سابقه داری هستند که به علت ارتکاب جرایم مختلف و شرکت در درگیری دسته جمعی و چاقوکشی و برهم زدن نظم عمومی تحت تعقیب بودند.

وی از تلاش ویژه ماموران پلیس امنیت عمومی و رصد لحظه به لحظه متهمان خبر داد و گفت: مخفیگاه متهم اصلی این پرونده که مشهور به «سوسک» بود در کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و عملیات دستگیری وی انجام شد.

فرمانده ناجای استان سمنان با بیان اینکه متهم ۳۵ ساله خود را از طبقه دوم به روی یک دستگاه پژو ۴۰۵ انداخت و قصد فرار داشت، از تعقیب و گریز سریع ماموران در کوچه‌های اطراف محل اختفای وی خبر داد و گفت: شرور فراری در نهایت در برابر سرعت عمل و اقتدار ماموران انتظامی غافلگیر و با شلیک گلوله دستگیر شد.

به گفته قاسمی متهم دوم این پرونده درگیری نیز که جوانی ۲۴ ساله بود، در عملیاتی جداگانه در محل کارش دستگیر و به اداره پلیس امنیت عمومی منتقل شد.

وی با اشاره به ادامه تلاش ها برای دستگیری سومین اراذل و اوباش فراری این پرونده، اظهار داشت: وی نیز پس از چهار روز تعقیب و گریز، صبح روز سه شنبه در عملیات سریع پلیسی دستگیر شده است.

فرمانده ناجای استان سمنان از تکمیل تحقیقات و معرفی متهمان به دادسرا خبر داد و گفت: اراذل و اوباش دستگیر شده پس از رسیدگی قضائی به جرایمشان به زندان منتقل شدند.

به گفته قاسمی جرایمی چون اخلال در نظم و آسایش عمومی، آدم ربایی، چاقوکشی، کیف قاپی، مزاحمت برای بانوان، نزاع و درگیری های متعدد فردی و دسته جمعی، آتش زدن عمدی خودرو و اخلال در بیمارستان در سوابق اراذل و اوباش دستگیر شده به ویژه متهم معروف به سوسک مشهود است.

وی برهم زدن امنیت و آرامش شهروندان را خط قرمز پلیس عنوان و تصریح کرد: برخورد با اراذل و اوباش و افراد سرکشی که محیط های عمومی را میدان عرض اندام خود فرض می کنند، با جدیت و قاطعانه ادامه خواهد یافت.



دیدگاهها بسته شده است.