صعود شهرداری ارومیه به پلی آف لیگ برتر والیبال

به گزارش عرصه، هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال با برتری سایپا برابر خاتم اردکان در خانه والیبال آغاز شد. تیم بانک سرمایه هم در آخرین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال در خانه والیبال میزبان پارسه تهران بود که در پایان سه بر یک پیروز شد و جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کرد.
پارسه تهران بر  خلاف انتظار بازی را طوفانی آعاز کرد. پارسه که هم نفرزاده را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می دید و هم بازیکنان اصلی خود را به این بازی رسانده بود با سرویس های بهتر ۵ بر صفر از شاگردان مصطفی کارخانه پیش افتادند. بانک سرمایه که در دریافت ضعیف ظاهر شده بود ۱۵ بر ۱۰ از میهمان عقب افتاد. بانک سرمایه با سرویس های محکم موسوی به بازی برگشت و بازی ۱۷ بر ۱۶ شد. بازی بسیار زیبا دنبال می شد، پارسه اختلاف را بیشتر کرد و بانک سرمایه هم در ادامه نتوانست امتیازات را جبران کند و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب شد تا بازی یک بر صفر به سود پارسه شود.
در ست دوم بانک سرمایه فوق العاده بازی را آغاز کرد و تا امتیاز ۱۰ اجازه نداد تا پارسه امتیازی کسب کند و نتیجه ۱۰ بر صفر به سود بانک سرمایه شد. ضعف در دریافت و حمله در تیم پارسه بسیار مشهود بود و حتی تعویض و وقت استراحت به کمک پارسه نیامد و نتیجه عجیب ۱۶ بر یک بر روی تابلوی نتایج ثبت شد. اختلاف عجیب ۱۵ امتیازی پا بر جا بود و سرمایه ۱۸ بر ۳ از بانک پارسه پیش بود. در پایان شاگردان کارخانه ۲۵ بر ۹ و با اختلاف فاحش ست را بردند و در مجموع بازی یک بر یک شد.
ست سوم دو تیم کم اشتباه بودند و بازی پایاپای پیش می رفت و نتیجه ۸ بر ۶ به سود بانک سرمایه شد. اما بازیکنان با تجربه بانک سرمایه فاصله را بیشتر کردند و نتیجه ۱۶ بر ۱۱ شد. هرچه با پایان ست نزدیک تر می شدیم بانک سرمایه مسلط تر کار کرد و ۲۵ بر ۱۵ پیروز شد و بازی در مجموع دو بر یک به سود بانک سرمایه شد.
در ست چهارم بانک سرمایه با روحیه بهتر به خاطر برد در دو ست قبلی ظاهر شد و ۸ بر ۴ از شاگردان نفرزاده جلو افتادند. در ادامه باز هم بانک سرمایه کم اشتباه بازی کرد و ۱۶ بر ۱۰ از پارسه پیشی گرفت. بانک سرمایه در پایان ۲۵ بر ۱۹ ست را پیروز شد و در مجموع بازی را سه بر یک از آن خود کرد.
بانک سرمایه با این برد ۴۷ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کرد. در مقابل پارسه تهران با این باخت با ۲۸ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد.
 

در دیگر بازی های این هفته پیکان تهران ۳ بر یک برابر صالحین ورامین پیروز شد. در میان ست سوم و چهارم بازهم برق سالن ورامین قطع شد.

شهرداری ارومیه هم در ادامه پیروزی ها خود با نتیجه ۳ بر صفر میزبان خود شهرداری اراک را شکست داد. ست های این بازی با نتایج ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۲۲ به پایان رسید. با این پیروزی شهرداری ارومیه به پلی آف لیگ برتر والیبال صعود کرد.

شاگردان محمدی راد نیز در ساری مغلوب میزبان خود عمران این شهر شدند. عمران ساری در خانه خود با نتیجه ۳ بر یک هاوش گنبد را شکست داد. هاوش با این شکست دیگر هیچ شانسی برای قرار گرفتن در میان ۸ تیم برتر ندارد. در دیگر بازی حساس هفته شهرداری تبریز میزبان تیم کاله آمل بود. میزبان در پایان سه بر یک کاله را شکست داد و یک گام دیگر به حضور در پلی آف نزدیکتر شد.
 

نتایج کامل هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال:

سایپا ۳ – خاتم اردکان ۲ (۲۵-۱۹، ۲۳-۲۵، ۲۲-۲۵، ۲۵-۲۰، ۱۵-۱۰)

شهرداری اراک صفر – شهرداری ارومیه ۳ (۲۱-۲۵، ۱۹-۲۵، ۲۲-۲۵)

عمران شهرداری ساری ۳ – هاوش گنبد یک (۲۵-۲۱، ۲۵-۱۳ ، ۱۶-۲۵، ۲۵-۲۱)

صالحین ورامین یک – پیکان تهران ۳ (۲۵-۲۲ ، ۲۲-۲۵، ۱۹-۲۵، ۱۸-۲۵)

شهرداری تبریز ۳ – کاله مازندران یک (۲۵-۱۸، ۲۵-۲۳، ۲۶-۲۴، ۲۵-۲۳)

بانک سرمایه ۳ – پارسه تهران یک (۲۰-۲۵، ۲۵-۹، ۲۵-۱۵، ۲۵-۱۹)



دیدگاهها بسته شده است.