«نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» بررسی می‌شود

به گزارش عرصه، نشست تخصصی «نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» یکشنبه سوم بهمن‌ماه با محورهای اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، نقش راه رسانه‌ها برای تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور و راهبردهای اجرایی شدن بندهای ۲۴ گانه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

علی‌اصغر کاراندیش (معاون اداری-مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمد حیدری (مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسان)، محسن ایلچی (مدرس روزنامه‌نگاری اقتصادی)، گیتا علی‌آبادی (مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها) و زهره جوادیه (پژوهشگر و کارشناس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها) از جمله سخنرانان نشست تخصصی «نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» هستند.

حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.



دیدگاهها بسته شده است.