پیشنهاد تشکیل بسیج احزاب از سوی جمعیت حامیان انقلاب


دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در نامه ای به سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیشنهاد کرد تا برای شفافیت توسعه سیاسی سازمان بسیج احزاب تشکیل شود.

به گزارش عرصه، علی کیهانیان، دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در این نامه خطاب به سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور بیان کرده است: بسیج به عنوان یک شجره طیبه ، ضامن سلامت روح و جان نظام مقدس جمهوری اسلامی و حتی الهام بخش دفع بلای امت مسلمان دربلاد دیگر بوده است.

در ادامه این نامه آمده است: به عنوان یک سرباز ولایت در عرصه فعالیت های سیاسی با تفکر بسیجی در دفاع از حقوق ملت عزیزو حفظ مطالبات بحقه ایشان و تعقیب خواسته های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) مطابق وصیت نامه الهی و سیاسی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که درتبیین فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی پنج مرحله انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، کشور اسلامی و دنیای اسلامی یا تمدن اسلامی را ترسیم فرمودند، ورود روشن و شفاف فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه توسعه سیاسی و مدعیان امر در مراقبت از انحراف و انکسار پیشنهادی ارایه می شود.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در این نامه پیشنهاد کرده است که سازمان بسیج احزاب تشکیل شود تا علاقمندان به حضور در این عرصه سیاسی، از فیض تبرک به این شجره طیبه محروم نشوند.



دیدگاهها بسته شده است.