حوزه، میراث‌دار مجاهدت طلاب و فضلای شاهد و ایثارگر است

به گزارش عرصه، آیت‌الله علیرضا اعرافی در همایش تجلیل از اساتید شاهد و ایثارگر سراسر کشور در قم اظهار کرد: حوزه موفق و نورانی در پرتو فرهنگ ایثار و شهادت قرار دارد و از این فرهنگ مدد می‌گیرد، وظیفه حوزه است که این پرچم را برافراشته دارد و وظیفه شما است که این پیام را نشر دهید.

امام جمعه قم ادامه داد: شما در جوانی نفیس‌ترین سرمایه خویش را بخشیدید و در راه خدا ایثار کردید، این افتخار بزرگی است، باید قدر این ایثارها را بدانید.

اعرافی اضافه کرد: این ایثارگری‌های شما در تاریخ ثبت و ماندگار خواهد بود، ایثار شما خانواده معظم شهدا و ایثارگران مانند رود جاری و اثرگذار خواهد بود،  باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

وی بیان کرد: از برکت همین ایثارگری‌ها حوزه زنده، شاداب، فعال، با تولید فکر و فرهنگ اسلامی و انقلابی برای نظام اسلامی و جهان خواهیم داشت. پیام ایثار باید امروز در حوزه منتشر شود و آثار و برکات آن منعکس شود.

وی خاطرنشان کرد: مطالبه ایثارگران استمرار آرمان‌های انقلاب اسلامی است و همه باید در این راستا تلاش نماییم تا این مطالبه به سرانجام برسد.

اساتید شاهد و ایثارگر حوزه باید در خط مقدم تحولات فرهنگی باشند

امام جمعه قم نیز در این مراسم گفت: اساتید  شاهد و ایثارگر حوزوی در باید در خط مقدم تحولات فرهنگی، اجتماعی و برنامه‌ریزی‌ها در حوزه علمیه باشند.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری افزود: شما اساتید شاهد و ایثارگر پرچم‌داران افتخار هستید، وظیفه شما اساتید نسبت به سایرین سنگین‌تر است، هر خدشه‌ای از سوی دشمن وارد شود، شما دغدغه بیشتری نسبت به دیگران دارید.

وی اضافه کرد: امروز صحبت از نفوذ دشمن و تهاجمات دشمنان است، شما اساتید حوزوی که سابقه ایثارگری دارید بیش از دیگران دغدغه دارید و در این عرصه باید ورود داشته باشید.



دیدگاهها بسته شده است.