پیروزی اتلتیکومادرید در کوپا دل ری با درخشش گریزمان

به گزارش عرصه، بازی های رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری پنج شنبه شب پیگیری شد. در نخستین دیدار اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون میزبان ایبار بود و توانست با سه گل به پیروزی دست یابد.
در نیمه نخست بازی متعادل پیش می رفت تا این که در دقیقه ۲۵ داور یک ضربه آزاد به نفع اتلتیکو سوت زد. آنتوان گریزمان توپ را ارسال کرد و ساویچ توانست دروازه حریف را باز کند اما داور گل را آفساید اعلام کرد. دو دقیقه بعد قرمز و سفیدپوشان به گل نخست دست یافتند. گریزمان با ضربه سر گل سوم خود را در این رقابت ها به ثمر رساند. مادریدی ها با یک ضربه در چارچوب توانستند با پیروزی نیمه نخست را به پایان برسانند.

در نیمه دوم میزبان به دنبال گل دوم بود تا فاصله را افزایش دهد و این اتفاق در دقیقه ۶۰ با گلزنی آنخل کورئا رخ داد. ایبار که در تهدید کردن دروازه اتلتیکو ناتوان بود در ادامه گل دیگری دریافت کرد. کوین گامیرو فرانسوی که در نیمه دوم به زمین آمده بود با پاس گریزمان توانست با ضربه سر گلزنی کند. مهمان در دقیقه ۸۴ فرصت گلزنی داشت اما ضربه بازیکن این تیم به بیرون رفت. اتلتیکو با این پیروزی کار راحتی در بازی برگشت خواهد داشت.

در آخرین بازی این مرحله رئال سوسیداد به مصاف بارسلونا می رود.



دیدگاهها بسته شده است.