آماده‌سازي زيرساخت‌هاي فني ثامن براي اتصال به شبکه شتاب

معاون فن‌آوري و اطلاعات موسسه اعتباري ثامن گفت: آماده‌سازي زيرساخت‌هاي اتصال به شبکه شتاب يکي از مهم‌ترين اولويت‌هاي ثامن است .

به گزارش عرصه،سيد محسن هاشمي در بازديد از محل پيشنهادي نصب و راه‌اندازي ديتاسنتر موسسه اعتباري ثامن در مشهد افزود:راه‌اندازي مرکز داده DR و حرکت به سمت راه‌اندازي محيط‌هاي عملياتي Active-Active  در کوتاه‌ترين زمان مورد تأکيد است.

وي بابيان اينکه حدود ۱۰ درصد  شعب کشور در  سرپرستي خراسان رضوي قرار دارد آن را يکي از گزينه‌هاي اصلي احداث سايت DR  عنوان کرد.

حميدرضا فرخ مديرعامل شرکت ثامن ارتباط عصر در اين بازديد شرايط فني احداث و راه‌اندازي سايت DR در خراسان رضوي را مناسب ارزيابي کرد و گزارشي از مطالعات و بررسي‌هاي انجام‌شده مطابق با استانداردهاي بين‌المللي ارائه کرد.

همچنين مدير انفورماتيک موسسه اعتباري ثامن در جلسه‌اي با مدير شعب استان خراسان رضوي با اشاره به ضريب نفوذ همبانک از عملياتي شدن کد سه‌رقمي با سر کد ۷  خبر داد و از مراحل آخر پروژه باشگاه مشتريان ، اينترنت بانک اشخاص حقوقي و سيستم NFS گفت.

مسعود کيوان فر مدير شعب استان خراسان رضوي نيز در اين بازديد گفت : با توجه به پيشرفت‌هايي که در زمينه فناوري‌هاي نو ، برنامه‌ريزي براي ارتقا اثربخشي خدمات نوين بانکداري الکترونيک بسيار مهم است.



دیدگاهها بسته شده است.