نتایج یخ‌نوردان سرعت ایرانی در جام جهانی سوییس

به‌ گزارش ‌عرصه، سومین مرحله رقابت‌های جام جهانی یخ نوردی در ساس فی – سوئیس در حال برگزاری است. این رقابت‌ها در دو ماده سرعت و لید برگزار می‌شود. در مرحله مقدماتی در بخش آقایان ٣٧ ورزشکار حضور داشتند و ایران ۹ نماینده در این رقابت‌ها داشت که تنها محمدرضا صفدریان با ثبت زمان ۱۵٫۱۹ و کسب جایگاه یازدهم و مسعود زینالی با ثبت زمان ۱۶٫۰۰ و کسب جایگاه سیزدهم به مرحله فینال این رقابت‌ها راه یافتند.

در مرحله فینال «محمد رضا صفدریان» در جایگاه دوازدهم و «مسعود زینالی» در جایگاه هفدهم قرار گرفتند و سایر ورزشکاران کشورمان، به دلیل خطا از دور رقابت ها حذف شدند.

هم‌چنین در بخش مقدماتی این رقابت ها مجتبی هاشمی با زمان ۱۸٫۸۴ در جایگاه بیستم، محسن بهشتی راد با زمان ۲۳٫۵۴ در جایگاه بیست و پنجم، مهدی پهناور با زمان ۲۳٫۸۶ در جایگاه بیست و ششم، مجتبی ثقفی با زمان ۲۵٫۵۵ در جایگاه بیست و هشتم، محمود وفایی با زمان ۲۸٫۳۹ در جایگاه بیست و نهم، پویان شاهرخی با زمان ۵۵٫۶۷ در جایگاه سی و سوم  و سعید محمودی با زمان ۵۶٫۶۵ در جایگاه سی و چهارم قرار گرفتند و از صعود باز ماندند.

در بخش بانوان نیز در مرحله مقدماتی سرعت ۲۱ ورزشکار زن  با هم به رقابت پرداختند که چهار بانوی ورزشکار ایرانی به دور دوم این رقابت‌ها راه یافتند. در مرحله فینال «شبنم اسدی» چهاردهم و «آلاله قاسمی» هفدهم شدند و سایر ورزشکاران کشورمان، بدلیل خطا از دور رقابت‌ها حذف شدند.

سایر بانوان در بخش مقدماتی زینب موسوی با ثبت زمان ۲۴٫۹۸ و کسب جایگاه هفتم، شبنم اسدی با ثبت زمان ۳۹٫۵۴و کسب جایگاه پانزدهم، آلاله قاسمی با ثبت زمان ۴۸٫۰۷ وکسب جایگاه هفدهم و الناز مالکی با ثبت زمان ۴۹٫۳۰و کسب جایگاه هجدهم به مرحله فینال سرعت راه یافتند. هم‌چنین بیتا زنجانی با زمان ۱٫۵۵٫۳۱ از صعود به فینال باز مانده بودند.

در پایان رقابت‌های ماده سرت در بخش آقایان، رتبه های اول تا هشتم و در بخش بانوان رتبه های اول تا ششم به روس‌ها رسید.



دیدگاهها بسته شده است.