آمادگی سپاه محمدرسول الله (ص) برای کمک به امدادگران حادثه پلاسکو


سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در پیامی برای کمک به امدادگران حادثه پلاسکو اعلام آمادگی کرد.

به گزارش عرصه، در پی وقوع حادثه دلخراش در ساختمان پلاسکو، سپاه حضرت محمد(ص) تهران بزرگ طی پیامی به خانواده‌های داغدیده و شهدای این حادثه تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: حادثه اندهبار و جانگداز فرو ریختن ساختمان پلاسکو که شهادت چندین انسان فداکار را رقم زد قلب آحاد ملت شریف ایران را به درد آورد و مصیبت‌دیدگان این رویداد تلخ در سوگ عزیزان جان برکف و ایثارگرشان عزادارند، اما مجاهدت و تلاش این آتش‌نشانان غیور هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و همیشه در یادها باقی خواهند ماند.

این پیام می‌افزاید: این فاجعه غم‌انگیز هرچند دل‌های بسیاری را به درد آورد و مردم شریف ایران را داغدار کرد ولی یک بار دیگر وفاق و همدلی و همراهی و ازخودگذشتگی را به‌نمایش گذاشت و دنیا شاهد فداکاری آتش‌نشانانی است که خود را به‌آتش می‌زنند تا با سوختن پروبالشان و تقدیم جان گرانمایه خود همنوعان خویش را نجات دهند.

سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ ضمن ابراز همدردی با مصیبت‌دیدگان به ویژه خانواده معزز شهدای سرافراز آتش‌نشانی و کسبه محترمی که دچار ضرر و خسران جانی و مالی شده‌اند، آماده است تا در هر شرایطی به کمک امدادگران این واقعه اسفبار بشتابد و لازم به ذکر است که تمامی یگان‌های امدادی، خدماتی و پشتیبانی این سپاه در اولین ساعات رخداد حادثه به ستاد بحران کشور آمادگی خود را اعلامم کرده تا در صورت نیاز اقدام فوری انجام شود.



دیدگاهها بسته شده است.