انریکه: هیچ بازیکنی مانند اینیستا نیست

به گزارش عرصه و به نقل از آس، بارسلونا در هفته نوزدهم لالیگا به مصاف ایبار می‌رود. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: در انتظار تیمی هستم که ما را تحت فشار قرار دهد. برای ما متعادل کردن بازی اهمیت زیادی دارد اگر این اتفاق نیفتد فتح عناوین سخت می شود. به دنبال یک روند ثابت هستیم تا بتوانیم تیم‌هایی که بالاتر از ما هستند را تحت فشار قرار دهیم. از عملکرد تیم پس از تعطیلات راضی هستم تنها باید این روند را حفظ کنیم.
سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: نگران بازی در ایپورا (ورزشگاه ایبار) هستم. ایپورا زمین خوبی دارد اما ساعت این بازی در زمان بدی است.
انریکه درباره آسیب دیدگی آندرس اینیستا اظهار کرد: او ۶ بازی برای تیم به میدان رفت و زمانی که لازم باشد به او استراحت می دهم. خیلی زود در کنار بازیکنان دیگر خواهد بود. در نبودش از دیگر بازیکنان بهره می‌بریم. فوتبال ورزش پر برخوردی است که گاهی اوقات ضربه ها باعث آسیب دیدگی می شوند.
سرمربی اسپانیایی ادامه داد: هیچ بازیکنی در تیم شبیه به اینیستا نیست. نه در بارسا و نه در جهان که این تنها مشکل ما در این زمینه است. بازیکنان زیادی در تیم داریم که می‌توانند جایگزینش شوند اما بازیکنی که شبیه او باشد را در اختیار نداریم.
انریکه در پایان به وضعیت لیونل مسی اشاره کرد و گفت: او از همه لحاظ در شرایط خوبی قرار دارد و فکر می کنم این موضوع واضح است.



دیدگاهها بسته شده است.