رييس ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي بانك مسکن مطرح كرد:تقدير مسوولان دولتي از عملكرد بانك مسکن در حوزه صيانت از امنيت عمومي

نشست اعضای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی به ریاست عضو هیات مدیره و با حضور تعدادی از روسا و معاونان ادارات ذی‌ربط با هدف تبادل‌نظر و تسهیل روند گزارش‌دهی برگزار شد.
به گزارش عرصه، جعفر آقاملایی عضو هیات مدیره و رییس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی بانك مسکن با اشاره به عملکرد مطلوب بانک در این حوزه و تقدیر مسوولان دولتی تصریح کرد: شاخص‌های موجود در چک‌لیست صیانت از حقوق شهروندی و حوزه عفاف و حجاب به شکل‌های گوناگون به‌ویژه در مجامع ارزیابی عملکرد مدیریت‌ها همواره مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد تا اهمیت این موضوع بیش‌ازپیش برای مدیران آشکار شود.
وی ادامه داد: رعایت حقوق شهروندی به حدی اهمیت دارد که هر ساله مدیریت‌های استانی نیز از سوی استانداری‌ها در گروه تخصصی خود و مجموع سازمان‌های دولتی در این خصوص ارزیابی شده و نمره و رتبه آن‌ها اعلام می‌شود.
رییس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی بانك به اقدامات انجمن اسلامی، حوزه بسیج و ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز اشاره کرد و افزود: باتوجه به شباهت برخی اقدامات این بخش‌ها با یکدیگر و با هدف جلوگیری از موازی کاری فعالیت‌ها، ساختار جدید اداری به‌منظور تمرکز فعالیت‌ها تشکیل خواهد شد.
همچنین داود خلجستانی رییس اداره کل حقوقی و دبیر حوزه حقوق شهروندی بانک با اشاره به ابلاغ شاخص‌های حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی از سوی وزراتخانه‌های کشور و امور اقتصادی و دارایی به سازمان‌های دولتی اظهار داشت: جنبه‌های گوناگون دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در بانک مورد بررسی قرار گرفته و باتوجه به اهمیت این موضوع برای رییس ‌جمهوری، مقرر شد گزارش‌های در این خصوص سالانه به دستیار ویژه رییس جمهور از سوی سازمان‌های دولتی ارایه شود.
خلجستانی ادامه داد: بر این اساس، برنامه‌ریزی ‌شده تا چک‌لیست اعلامی به بانک مورد بررسی همه جانبه قرار گرفته تا هرچه بیشتر گزارش‌های موثق‌تری ارایه کنیم.
شفاف‌سازی و تشریح شاخص‌های حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی، تعیین وظایف مدیریت‌ها و ادارات، دریافت گزارش‌های بانک به سازمان‌های بالادستی با هدف آگاهی از نحوه ارایه رویدادها و وقایع،‌ برگزاری دوره آموزش برای روسای ادارات و مدیران مناطق به‌منظور آشنایی با این شاخص‌ها از مواردی بود که در این نشست از سوی اعضای ستاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین داود خلجستانی به عنوان دبیر حوزه حقوق شهروندی و شهلا عباسی معاون اداره کل حوزه مدیریت و دبیر حوزه عفاف و حجاب گزارشی از اقدامات بانک در ماه‌های اخیر در این حوزه‌ها ارایه کردند.


دیدگاهها بسته شده است.